Select Page

اولین رساله دکتری هسته عدالت میز مسائل اجتماعی اسلام و ایران دفاع شد

رساله دکتری اعضای هسته عدات با موضوع اصول و مبانی عدالت جنسیتی در حکمت متعالیه با رویکرد نقد مبانی فمینیستی در دانشگاه باقرالعلوم با درجه عالی و اخذ نمره بیست دفاع شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی،  حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجریان از اعضای هسته عدالت پژوهی دفتر تبلیغات و دانشجوی دکتری فلسفه دانشگاه باقر العلوم علیه السلام، رساله دکتری خود با عنوان « اصول و مبانی عدالت جنسیتی در حکمت متعالیه با رویکرد نقد مبانی فمینیستی» را با درجه عالی و اخذ نمره بیست دفاع کرد.

این رساله ذیل فعالیت های پژوهشی هسته عدالت میز مسائل اجتماعی اسلام و ایران در قطب نظام سیاسی و اجتماعی توسط حجت الاسلام والمسلمین شجریان و با راهنمایی حجت الاسلام والمسلمین استاد احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و مشاوره دکتر فیروزجایی انجام شد.

هسته عدالت متشکل از چهار دانشجوی دکتری، توانسته است از زمان شکل گیری خود در زمینه تولید مقالات عدالت، ارزیابی مقالات، شرکت در همایش های داخلی و بین المللی، نشست های علمی و ترویجی، همکاری با عدالت پژوهان کشور و نهادهای عدالت پژوهی فعالیت خوبی داشته باشد.

اعضای هسته رساله های دکتری خود را در موضوعات عدالت انتخاب کرده و مشغول تدوین هستند. عدالت فرهنگی، عدالت و برابری ،عدالت از منظر فلاسفه سه موضوع رساله های دیگر است که انشاء الله بزودی به اتمام خواهند رسید.

آرشیو

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما