Select Page

آرشیو اخبار

چاپ سالانه ۵ میلیون نسخه کتاب و ۵ درصد کتب کشور در دفتر تبلیغات اسلامی

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به چاپ سالانه پنج میلیون نسخه کتاب و پنج درصد کتب کشور در انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی، گفت: سالانه ۳۰۰ اثر چاپ اولی در این نهاد حوزوی منتشر شد.

ادامه خبر

۲۲ جلد خروجی کتاب های همایش بین المللی «جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت»

رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: مجموعه کتاب های همایش «جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت» ۲۲ جلد است که در اختتامیه از ۱۵ جلد رونمایی خواهد شد و باقی کتاب ها در سال آینده منتشر می شود.

ادامه خبر

دفتر تبلیغات اسلامی و بسیج، میراث ماندگار امام خمینی(ره)/ امام راحل توانست نظریه ولایت فقیه را به میدان عمل بیاورد

رپیس قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم٫ دفتر تبلیغات اسلامی و بسیج را از جمله میراث ماندگار امام راحل عظیم الشان دانستند که پس از ارتحال امام، با زعامت رهبر معظم انقلاب، آثار و خدمات ارزشمند زیادی را به ثمر نشانده اند و از این رو وظیفه دارند تا در ترویج اندیشه های اصیل امام تلاش کنند.

ادامه خبر

پروفسور کامپانینی معتقد بود كه جامعه غربي براساس دروغ و ريا برپا شده است

يكي از سخنران همايش بين المللي جاودانگي نفس در اسلام و مسيحيت گفت: پروفسور کامپانینی اسلام شناس و فیلسوف فقيد ایتالیایی معتقد بود كه جامعه غربي بر اساس ریا و دروغین برپا شده و غربی ها ظاهرِ صلح دارند و دائما در حال جنگجویی و جنگ هستند و ريشه تروریسم و اسلام هراسی را در آنجا باید پیدا کرد.

ادامه خبر

ایجاد شبکه علمی در سطح دنیا یکی از اهداف همایش بین المللی «جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت»

رییس میز نظام سیاسی گفت: شبکه علمی که در این همایش شکل می گیرد در قالب انجمن بین المللی نفس انشاالله گسترده می شود و این راه ادامه دار خواهد بود و با توجه به شبکه علمی بسیار خوبی که در سطح دنیا شکل گرفته انشاالله این در رفتار و برنامه ها و سیاست گذاری های ما ظهور خواهد کرد.

ادامه خبر

سیر تطور تبیین‌های فلسفی و عرفانی از آموزۀ معاد جسمانی

دبیر علمی همایش «جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت» گفت: با بیان مختصری از مبانی سه دستگاه فلسفی در تاریخ اندیشه اسلامی(فلسفه مشاء، فلسفه اشراق و حکمت متعالیه)، به تأثیر این مبانی در تبیین آموزۀ معاد جسمانی پرداخت و گفت: ابن سینا بر معاد روحانی استدلال می‌کند ولی دستگاه فلسفی او توان اثبات معاد جسمانی را ندارد و خود بدان معترف است.

ادامه خبر
Loading
12345678910...>>>

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما