Select Page

بررسی ابعاد مختلف دین و مسائل روز جامعه در رویکرد مسأله محوری

فرماندار قم، رویکرد مسأله محوری و تأسیس قطب های فکری و فرهنگی در دفتر تبلیغات اسلامی را حاصل بسیج علما و نخبگان کشور دانست و گفت: در این رویکرد، به ابعاد مختلف دین و مسائل روز جامعه پرداخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، مرتضی حیدری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای مسئله محوری و ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: از این دستاوردها احساس عزت کردم و افتخار می کنم از مکتبی پیروی می کنم که دارای یک پیشینه عمیق، تاریخی، مستدل و متقن است و با تلاشی که روحانیت می کند، این مکتب جلوه ابدیت هم پیدا می کند.

وی گفت: حقیقتا اینکه دفتر تبلیغات اسلامی رویکرد خود را از کارکردگرایی به مسئله محوری تغییر و حدود ۱۵۰ موضوع روز جامعه را مورد بررسی قرار داده، کار ارزشمندی است که از میان این موضوعات، ۱۵ مسأله اساسی در قالب تأسیس ۴ قطب و ذیل آن میزکارهای تخصصی را راه اندازی کرده است.

فرماندار قم با تأکید بر اینکه موضوعات انتخابی قطب های فکری و فرهنگی را بنا به مسئولیت و وظیفه ای که در سطح جامعه بر عهده دارم، کاملا درک می کنم، تصریح کرد: میزان آمیختگی و درگیری جامعه با این موضوعات کاملاً مشهود است و انتخاب هوشمندانه ای در دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفته است.

وی مسائل قطب های فکری و فرهنگی را حساب شده و دقیق خواند و افزود: امیدوارم که این اقدمات بتواند جنبه کاربردی هم پیدا کند و لذا یکی از موضوعاتی که نیاز است تا دفتر تبلیغات اسلامی بیشتر به آن بپردازد، در حوزه کودک و نوجوان و مخصوصاً تربیت کودکان بوده که باید غفلت ها را جبران کرد. 

حیدری با اشاره به اینکه در قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی به مسئله کودک توجه شده، اظهار داشت: ولی با توجه به اتفاقاتی که در سطح جامعه رخ می دهد، همواره موضوع کار در حوزه کودک، ذهن بنده را درگیر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد مسأله محوری و تأسیس قطب های فکری و فرهنگی حاصل بسیج علما و نخبگان کشور است و به ابعاد مختلف دین و مسائل روز جامعه پرداخته شده است.
بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما