Select Page

خاطرات رپیس میز اسلامی سازی علوم انسانی از دوران دفاع مقدس منتشر شد

کتاب رنجر خونین که به خاطرات حجت‌الاسلام و المسلمین شمس الله مریجی معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی از دوران دفاع مقدس می پردازد، منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی٬ بی‌تردید جنگ هیچگاه رویدادی خوشایند برای خدا و بندگانش نبوده است. جنگ‌افروزان زمانی دست به جنگ می‌زنند که از بند بندگی رها شده و اسیر نفس سرکش خود شده باشند و در این میان نه تنها دیگران بلکه حتی خود و نزدیکانشان را نیز به بلای جسم و جان مبتلا می‌کنند.

این در حالی است که دفاع در هر زمان و به هر شکل که باشد علیرغم سختی‌های فراوان نزد خالق و خلقش پسندیده است و اگر این دفاع در مقابل هجمه به ارزش‌های الهی باشد، رنگ تقدس به خود می‌گیرد و دفاع مقدس نامیده می‌شود.

در این میان، بیان خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از آن دوران می‌تواند نقش به‌سزایی در تقویت روحیه انقلابی جامعه، جهت‌دهی و تربیت نوجوانان و جوانان بر اساس ارزش‌های الهی و حفظ و گسترش ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شمس الله مریجی که هم اکنون معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) و از یادگاران دوران دفاع مقدس می باشد در کتاب رنجر خونین که در قالب ۴۲۸ صفحه و با همکاری مؤسسه نور کریمه در سال ۱۳۹۹ به چاپ رسیده است، به بیان خاطرات خود از این دوران طلایی می‌پردازد.

لازم به ذکر است، درآیین اختتامیه اولین جشنواره ملی "پرچمداران انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مقاومت" که ابتدای اسفندماه سال جاری با حضور سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه ‌های علمیه کشور، آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور، حجت الاسلام والمسلمین مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و تنی چند از مقامات دیگر برگزار شد، از حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مریجی به پاس تألیف این کتاب با اعطای دیپلم افتخار تقدیر و تشکر شد.
بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما