Select Page

آیت الله اعرافی: فعالیتهای قطب ها در جهت بازسازی و بسط حوزه در قلمرو معرفتی و دانشی است

مدیر حوزه های علمیه با تایید و تاکید بر اقدامات قطب های فکری و فرهنگی گفت: کل فعالیتهای قطب ها را در جهت بازسازی حوزه و رفتن به سمت بسط حوزه در قلمرو معرفتی و دانشی میدانم و فهمم از این اقدامات، همین است و با آن کاملا همراه و موافقم.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، آیت الله اعرافی در دیدار با اعضای شورای علمی میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی، ضمن تشکر از مجموعه اقدامات انجام شده در مجموعه قطب های فکری و فرهنگی و بویژه قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی، گفت: فعالیتهای انجام شده در میز توسعه و توانمدسازی علوم اسلامی با مجموعه‌ای از رویکردها و کارهایی که مرکز مدیریت دارد دنبال می‌کند، ارتباط بسیاری دارد.

مدیر حوزه های علمیه، مسئله میز "عدم رشد علوم اسلامی متناسب با نیازهای دنیای معاصر، نظام و جامعه اسلامی" را مورد توجه قرار داد و گفت: مدیریت در این دوره مبدأ عزیمت خود را از اینجا قرار داد که حوزه می‌بایست پاسخگوی نیازهایی باشد که در جامعه، نظام و دنیای معاصر وجود دارد.

وی راه پاسخگویی را بسط حوزه متناسب با رسالت هایی که دارد، دانست و تصریح کرد: کل فعالیتهای قطب های فکری و فرهنگی را در جهت بازسازی حوزه و رفتن به سمت بسط حوزه در قلمرو معرفتی و دانشی میدانم و فهمم از این اقدامات، همین است و با آن کاملا همراه و موافقم.

آیت الله اعرافی با ابراز خرسندی و تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در میز، اقدامات انجام شده را منطبق با اسناد جامع حوزه دانست و وعده داد که از مدیران پژوهشی حوزه خواهد خواست که با میز تعامل بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حمید پارسانیا، رئیس قطب بنیانهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی، در این جلسه با معرفی سه میز تخصصی توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی، اسلامی سازی علوم انسانی و آموزش و پرورش، به دستاوردهای قطب های فکری و فرهنگی پرداخت.

سپس حجت الاسلام و المسلمین اشکوری دبیر میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی، در خصوص میز و مسئله آن و کلان برنامه های میز توضیحاتی را ارائه کرد و برخی از مهم ترین برنامه های میز را تشریح کرد.

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما