Select Page

اجرای طرح ارتقای سلامت و بهباشی فردی-اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی توسط قطب های فکری فرهنگی

با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور در دفتر تبلیغات اسلامی، طرح ارتقای سلامت و بهباشی فردی-اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تصویب و کمیته علمی و محتوایی آن به قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، جلسه مشترک دفتر تبلیغات اسلامی و دانشگاه آزاد با موضوع طرح "ارتقای سلامت و بهباشی فردی-اجتماعی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی" با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی علیزاده، رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی و معاون فضای مجازی، هنر و رسانه و دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت همراه و دکتر سیف اله فضل الهی، رئیس دانشگاه آزاد قم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سالاری فر، رئیس میز تحکیم نظام خانواده و حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی عباسی، رئیس کارگروه عفاف تشکیل شد.

در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی علیزاده با معرفی اجمالی سامانه قطب ها و معرفی میز خانواده و کارگروه عفاف، به اهداف و دستاوردهای جریان مسأله محوری در دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت.

در ادامه دکتر طهرانچی با بیان مشکلات اخلاقی(جنسی) در دانشگاه آزاد گفت: رصد و پیماشی در مورد آسیب های اخلاقی در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است که با ارائه گزارشی دراین باره توضیحاتی را بیان کرد.

وی با توجه به ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی پیشنهاد داد که گروهی زیر نظر مستقیم دکتر طهرانچی با دو کمیته علمی و کمیته اجرایی تشکیل تا در دو محور اصلی برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی مدرسان دانش خانواده و طراحی و اجرای برنامه‌هایی جهت کاهش آسیب‌های اخلاقی (جنسی) وارد فعالیت شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کمیته علمی طرح "ارتقای سلامت و بهباشی فردی-اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی" را به عهده دفتر تبلیغات اسلامی واگذار کرد و افزود: تشکیل کمیته اجرایی و تأمین اعتبارات مورد نیاز این طرح نیز بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی است.

در نهایت مقرر گردید تفاهم نامه ای تنظیم شود و به امضای دفتر تبلیغات اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی برسد و بعد از طراحی بصورت پایلوت در چند واحد دانشگاه آزاد اجرا شود و کارگروه ویژۀ این طرح نیز در تهران زیر نظر مستقیم دکتر طهرانچی تشکیل شود.

گفتنی است، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر بازدید از آثار دفتر تبلیغات اسلامی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعیان در قم نیز دیدار کرد.
 





تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما