Select Page

شهید سپهبد سلیمانی مصداق بارزی از عمل به آیه شریفه فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ بود

رئیس میز توسعه و تعمیق باور دینی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: او همچنان که سرباز ولایت و مالک اشتر ولی امر بود در عین حال مرد دیپلماسی بود چرا که در عین جنگاوری، تدبیری هوشمندانه در تجمیع قوای مقاومت در سراسر جهان داشت.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در پی شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، پیامی منتشر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهید والامقام سپهبد قاسم سلیمانی از چنان ظرفیت الهی برخوردار است که پس از شهادت نیز می‌تواند الگویی مجسم از فضائل و ویژگی‌های برجسته انسانی باشد. او مصداق بارزی از عمل به آیه شریفه "فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ"(سوره توبه آیه ۱۲) بود که همواره در پی به چالش کشیدن امامان کفر و طاغوت بود و سرانجام با افتخار به دست امام طاغوت و امام شیاطین زمانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 دلبستگی و دلدادگی مردم غیور و باورمند ایران اسلامی و همه آزادمردان در سراسر جهان به این بزرگ مرد عرصه‌ی جهاد و پایداری، آیه شریفه "إِنَّ اَلَّذِينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا اَلصالِحاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ اَلرَّحْمنُ وُدًّا" (سوره مريم، آيه ۹۶)  را به یاد آورد که حقیقتاً مردمان بسیاری شیفته استقامت و ایستادگی او بوده و خواهند بود.

از برجسته ترین ویژگی های شهید سلیمانی شهادت طلبی اوست تا آنجا که یکی از خواهش های او از رهبر معظم انقلاب و نیز مراجع عظام تقلید، دعا برای شهادتش بوده و چه بسا به کار بردن واژه التماس شهادت درباره او سخنی به گزاف نیست.

 او همچنان که سرباز ولایت و مالک اشتر ولی امر بود در عین حال مرد دیپلماسی بود چرا که در عین جنگاوری، تدبیری هوشمندانه در تجمیع قوای مقاومت در سراسر جهان داشت. همبستگی محور مقاومت از یمن، سوریه، لبنان، عراق، کردستان عراق همگی از آثار کاردانی و تدبیر آن شهید والامقام است.

علاوه بر این ها آینده‌نگری، کلان نگری، تمدن اندیشی و رویکرد تمدنی او نیز بسیار ستودنی است که البته حاکی از نگاه عالمانه، استراتژیک و ژرف اندیشی کم‌نظیر او دارد. او به آرمان بزرگ انقلاب که همان ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فدا) است ایمان داشت و در این راه چه مشقت هایی که تحمل کرد و چه راه های نرفته ای را طی نمود. او در عین اعتقاد راسخ به ولایت مطلقه فقیه و دلدادگی به ولی فقیه از انشقاق در بدنه‌ی انقلابیون بیزار بود و همواره به تشریک مساعی و تجمیع قوای انقلاب و یاران انقلاب جهت نیل به اهداف بلند جهانی می‌اندیشید.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما