Select Page

بررسی لایحه بودجه سال 98 توسط قطب های فکری فرهنگی انجام شد

رئیس اداره برنامه ریزی و بودجه اعلام کرد: اعتبار فعالیتهای مستمر قطب ها برای سال 98 مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حمیدرضا نجم‌آبادی، رئیس اداره برنامه ریزی و بودجه مركز برنامه ريزي و نظارت راهبردي دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار قطب های فکری و فرهنگی گفت: در جلساتی در نیمه دوم فروردین ماه، اعتبار فعالیتهای مستمر مسأله محور پیشنهادی مراکز عملیاتی مورد بررسی و تایید نهایی قطب های فکری فرهنگی قرار گرفت.

وی افزود: در گام اول سناریوی کلان بودجه سال 98 تنظیم و در جلسه هیات امنا مورخ 15/12/97 بررسی و تصویب شد. در گام بعدی سقف بودجه های قطبی و غیر قطبی به مراکز عملیاتی اعلام و پیشنهادات آن ها دریافت و بررسی گردید. سپس پیشنهادات مرتبط با فعالیت های قطبی، در جلسات جداگانه با چهار قطب مورد بررسی قرار گرفت.

نجم آبادی همچنین اظهار کرد: تصویب لایحه بودجه 98 در جلسه مورخ 29 الی 31 فروردین هیات امنا انجام خواهد شد. پس از ابلاغ قانون بودجه 98 توسط هیات امنا، دستورالعمل اجرایی و بودجه مراکز عملیاتی به تفکیک توسط مرکز برنامه ریزی ابلاغ خواهد شد.

رئیس اداره برنامه ریزی و بودجه در ادامه به تشریح نقش اداره برنامه و بودجه در پیشبرد حرکت مسأله محوری پرداخت و افزود: اداره برنامه و بودجه با استقرار مدل بودجه ریزی عملیاتی (تنها مدل متناسب با مسأله محوری) و تهیه گزارشات تحلیلی عملکردی و شفاف سازی توزیع اعتبارات در فعالیت ها و محاسبه بهای تمام شده هر فعالیت، امکان تصمیم سازی و تصمیم گیری در سطوح مختلف دفتر را با کیفیت مطلوب در راستای مسأله محوری فراهم کرده است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: علی رغم وجود محدودیت های بودجه ای در سال 98، سعی بر آن است، بودجه مراکز عملیاتی، نسبت به سال گذشته کاهشی نداشته باشد که این مهم با تدبیر ریاست محترم دفتر و تحقق منابع مالی مورد تعهد ایشان، از محل سایر منابع، به حول و قوه الهی امکان پذیر خواهد بود.

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما