Select Page

منویات مقام معظم رهبری در دستاورد های ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی متجلی شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم، با بیان این که منویات مقام معظم رهبری در دستاوردهای ده ساله دفتر تبلیغات اسلامی متجلی شده است، گفت: اگر این رویکردها به بخش های دیگر حاکمیت هم سرایت کند، شاهد تحولات بنیادی در کشور خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، ابوالفضل شریفی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مسئله محوری و دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی سابقه دیرینه در تبلیغ دین دارد و زحمات زیادی را در دوران پس از انقلاب متحمل شده است.

وی گفت: دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی که با رویکرد مسئله محوری تبیین شده، بسیار جالب است، بویژه فعالیت های این دفتر در زمینه مواد مخدر، با یک نگاه تخصصی انجام شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم با بیان اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر یک تفاهم نامه همکاری پنج ساله در خصوص کنترل آسیب کاهش اعتیاد با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دارد، تصریح کرد: این تفاهم نامه در مباحثی که طلبه ها می توانند در زمینه آسیب های اجتماعی ورود داشته باشند، صورت گرفته است؛ این دفتر در عرصه کنترل آسیب کاهش اعتیاد کارهای خوبی انجام داده که اگر رویکرد مسأله محوری در تمام کشور نشر پیدا کند و تبیین و کار شود، بسیاری از معضلاتی که هم اکنون شاهد آن هستیم، حل و کاهش خواهد یافت.

وی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی براي کنترل کاهش آسیب اعتیاد در بحث فضای مجازی می تواند نقش مؤثری داشته باشد و این فضایی که دفتر تبلیغات اسلامی در مباحث رسانه ای و تبلیغی در اختیار دارد، می تواند کمک کننده و کارگشا باشد.

شریفی با اشاره به اعزام مبلغین در زمینه درمان اعتیاد، اظهار داشت: مسأله اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی که برای کنترل کاهش اعتیاد با رویکرد مسأله محوری صورت گرفته، بسیار مؤثر و کاربردی بوده است.

وی ضمن تشکر از حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» خاطرنشان کرد: منویات مقام معظم رهبری در دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر متجلی شد و اگر این رویکردها به بخش های دیگر حاکمیت هم سرایت کند، شاهد تحولات بنیادی در کشور خواهیم بود.

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما