Select Page

مسأله محوری؛ ابزار سنجش اثربخشی بر جامعه و نظام و انقلاب/ قدردانی رییس مرکز خدمات حوزه از مسأله محور بودن فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه، تکیه بر مسأله محوری را ابزار سنجش اثربخشی بر جامعه و نظام و انقلاب دانست و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی انصافاً روزآمد است و متناسب با نیازهای روز تلاش می کند و این مایه خرسندی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی ضمن آشنایی با دستاوردهای مسأله محوری و 10 ساله این دفتر در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: نوآوری ها و خلاقیت ها در دستاوردهای 10 ساله این نهاد حوزوی خیلی خوب و ارزشمند و در برخی موارد انصافاً روزآمد است و متناسب با نیازهای روز تلاش می کند و این مایه خرسندی می باشد.

وی ضمن قدردانی از مساله محوری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: امیدواریم که ان شاءالله این همت و تلاش ادامه داشته باشد و نسبت به خروجی ها و اثربخشی در جامعه توجه شود.

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان این که اگر بخواهیم توفیقی داشته باشیم، باید بر اساس حل مسأله برنامه ریزی و تلاش کنیم، تصریح کرد: اگر به دنبال آن هستیم که ارزیابی داشته باشیم که چه مقدار برای جامعه، نظام و انقلاب اسلامی مفید هستیم، باید بر مسأله محوری تکیه کنیم تا بتوان در مسائل تئوری و علمی و نظری و عملیاتی و کارکردی، نقشی را ایفا و رفع گرفتاری کرد.

وی، مسأله محوری را از مسائل اصلی برای حل مسائل نظام، جامعه، انقلاب و کشور دانست و افزود: در کارها نباید عمومی دید و عمومی کار کرد، چرا که در این صورت به درستی نمی توان ارزیابی کرد که چه مقدار موفق بوده ایم و نمی توان ثمرات کار را دید.

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما