Select Page

طراحی دوره آموزشی توسعه و توانمندسازی مدیران کانون های فرهنگی مساجد کشور

رئیس کمیته تعاملات قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی از نحوه برگزاری گام نخست دوره آموزشی توسعه و توانمندسازی مدیران کانون های فرهنگی مساجد کشور برای جامعه هدف 4هزار نفری مدیران نخبه فرهنگی و فعال مساجد کشور توسط قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی در سال 98 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فجری، رئیس کمیته تعاملات قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی در جلسه بررسی طرح دوره آموزشی "توسعه و توانمندسازی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور" گفت: پیرو جلسه مشترک حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با قطب اخلاق خانواده و سبک زندگی، قرار شد این قطب یک دوره ای را طرح ریزی کند، که جزئیات این دوره در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: حدود ۲۵ هزار کانون فرهنگی مساجد در کشور داریم که مقرر شد قطب این دوره آموزشی توسعه و توانمندسازی را در گام نخست برای مدیران فعال و نخبه فرهنگی مساجد برگزار کند.

دبیر میز سبک زندگی اسلامی با اشاره به اینکه بیش از 4 هزار نفر از مدیران این کانون‌ها دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری هستند، تصریح کرد: گام نخست این دوره برای جامعه هدف 4هزار نفری برگزار خواهد شد که محتوای دوره بر عهده قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی است  و اجرا و هزینه های آن بر عهده ستاد هماهنگی کانون های مساجد است.

وی با بیان اینکه این دوره در سه‌ روز برگزار خواهد شد، اظهار داشت: برخی از موضوعاتی همچون؛ راهکارهای مؤثر در مواجهه اخلاقی با رسانه، فرهنگی کاربری فضای مجازی، مدیریت فرهنگ بازی و اسباب بازی، خانواده پایدار و کارآمد، مدیریت تنظیم رفتار جنسی با تأکید بر مدیریت روابط، آشنایی با خلاقیت ها و استارتاپ ها، تحلیل فرهنگی و آینده دینداری در این دوره سه روزه آموزش داده خواهد شد.

رئیس کمیته تعاملات قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی از ویژگی های این دوره، تعامل مشترک تعدادی از میزکارهای تخصصی خواند و افزود: موضوعاتی از قبیل کارآمدی نظام، حاکمیت ولایت فقیه، تعمیق ایمان دینی و وهایت و عرفان های نوظهور نیز جزء سرفصل های این دوره است.

حجت الاسلام والمسلمین فجری با بیان جزئیات دوره آموزشی "توسعه و توانمندسازی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور" تشریح کرد: کلاس ها در چهار ساعت صبح و سه ساعت بعدازظهر و دو ساعت فوق برنامه در شب خواهد بود و برای تمام افرادی که در این دوره شرکت می کنند گواهی حضور در این دوره صادر خواهد شد.

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما