Select Page

تاکید مدیر رادیو معارف بر ارتباط دفتر تبلیغات اسلامی با سازمان های گفتمان ساز

مدیر شبکه رادیو معارف گفت: رویکرد مسئله محوری، حرکت حوزه را از فقه فردی به فقه نظام ساز سوق داده و مسائلی که احصاء شده، مسائل اصلی جامعه و نظام است.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، مسعود کاویانی در بازدید از نمایشگاه مسئله محوری و دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: به نمایش گذاشتن دستاوردهای این نهاد حوزوی، اقدام بسیاری خوبی بود تا مجموعه های مختلف با فعالیت های پیدا و پنهان آن آشنا شوند و یکی از نکات بسیار مثبتی که در این دستاوردها ارائه شد، تغییر رویکرد از کارکردگرایی به مسئله محوری است.

وی گفت: با توجه به محورهایی که طراحی شده، رویکرد مسئله محوری حرکت حوزه را از فقه فردی به فقه نظام ساز سوق داده است و مسائلی که احصاء شده، مسائل اصلی جامعه و نظام و مایه مباهات و مبارکی است که شاید بعد از چها سال به جایی رسیدیم که حوزه و فقه به سمت مسائل نظام حرکت کند و در صدد حل آنها باشد.

مدیر شبکه رادیو معارف با توجه به استقرار نظام اسلامی در کشور، مسئله محوری را در راستای حل مسائل نظام دانست و تصریح کرد: بالطبع همکاری با نهادهایی مثل سازمان صدا و سیما که در خدمت نظام هستند، بسیار مؤثر است و یکی از سؤالات بنده این بود که ارتباط دفتر تبلیغات اسلامی با نهادهایی که می توانند این رویکرد و دستاوردها را پوشش بدهند و از آن بهره مند شوند، چطور است.

وی خاطرنشان کرد: نیاز است در پوشش مسائل و دستاوردهای برجسته برخی سازمان هایی که درگیر فرهنگ سازی و گفتمان سازی هستند، کمک و همراهی شود و دفتر هم با این سازمان ها ارتباط برقرار کند و خود را بیشتر به آن ها معرفی کند.
بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما