Select Page

دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی از افتخارات حوزه در عرصه روشنفکری دینی است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: دستاوردها و رویکرد مسئله محوری در دفتر تبلیغات اسلامی بسیار عالی پیاده سازی و طراحی شده و ان شاءالله در تقویت همکاری نهاد امامت جمعه صفحات جدیدی را رقم خواهد زد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در حاشیه بازدید از نمایشگاه مسئله محوری و دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: به لطف پروردگار متعال خبر خوش دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی به دیدار شوق انگیز از این دستاوردها پیوست و صفحه ای رنگین و دلنشین بر کتاب خاطرات حوزوی ما افزود.

وی با اشاره به اینکه در این دستاوردها، رویکرد مسئله محوری به صورت هنرمندانه و پر مغز ارائه ای دلنشین و کاربردی ارائه گردیده است، گفت: ارائه پرمحتوای عناصر خوش فکر و خدوم مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی، این بازدید را مؤثرتر کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تأکید بر اینکه این دستاوردها در مجموع به افتخارات حوزه در عرصه روشنفکری دینی مبتنی بر مبانی استوار فراوان افزوده است، تصریح کرد: در قطب های فکری و فرهنگی، مهندسی موضوعی دقیق با انتخاب اولویت های مشخص و مهم می پردازد.

وی افزود: ارائه تبلیغ با بهره وافر از هنر و آموزش نشان دهنده فکر بکر و تعهدات انقلابی در مدیریت عالی برادر عزیز و دانشورم حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی و همکاران عالیقدرشان است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: دستاوردها و رویکرد مسئله محوری به صورت عالی پیاده سازی و طراحی شده و ان شاءالله در تقویت همکاری نهاد امامت جمعه صفحات جدیدی را رقم خواهد زد و از خداوند متعال توفیق روز افزون عزیزان را تمنا می کنم.
بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما