Select Page

منابع صوتی و تصویری دفتر تبلیغات اسلامی می تواند مبدأ الهام و منبع تغذیه مهمی برای نخبگان باشد

حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در نشست شورای راهبری گفت: دفتر تبلیغات اسلامی یک بانک وسیعی از همایش ها، نشست ها و کرسی های علمی و آموزشی در اختیار دارد که گسترش و انتشار آنها در قالب پادکست و کلیپ های کوتاه می تواند مبدا الهام و منبع تغذیه ای شود برای نخبگان و افرادی که در زمینه های مرتبط کار می کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در نشست شورای راهبری این دفتر گفت: با توجه به اینکه میز کارهای تخصصی مختلفی داریم که هم بعد علمی و هم نظری دارند، بنظر می رسد یک کانالی باید ایجاد شود تا ظرفیت های علمی را بسیج کند.

وی افزود: برای دروس، کارهای علمی و کلیه بحث های تخصصی در دفتر تبلیغات اسلامی این قابلیت وجود دارد که یک بسته از سلسله دروسی ایجاد شود و در اختیار مخاطبین قرار گیرد و باید توسط میزها طراحی جامعی انجام شود تا موضوعات علمی که در میزها زمینه دارند در قالب پادکست و کلیپ های کوتاه ارائه شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این نکته که خروجی این مباحث قابلیت تدوین هم دارد و همین تجمیع یک بانک وسیعی را ایجاد خواهد کرد، تاکید کرد: این حرکت مبدا الهام و منبع تغذیه ای می شود برای نخبگان و افرادی که در زمینه های مرتبط کار می کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بانکی از صوت و تصویر نشست ها، همایش ها، کرسی های علمی و آموزشی و کلاس های درسی داریم، عنوان کرد: نیاز است تا یک بازنگری در موجودی و پالایش آنچه که داریم و آماده بهره برداری است، انجام شود و زمانبندی مشخصی جهت نحوه انتشار نیز صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی با بیان اینکه انواع و اقسام استحصال ها می تواند از این منابع صوتی و تصویری صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: برای بعضی از بحث های مهم میشود زیرنویس انگلیسی و عربی ارائه شود و حتی می توان آنها را اشاعه جهانی کرد.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما