Select Page

ثبت نام اینترنتی روحانیون برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: روحانیون ساکن قم جهت میثاق با امام راحل(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بمناسبت یوم الله ۱۹ دی می‌توانند، به پرتال دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه و ثبت نام کنند.

 به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد در گفت وگو با خبرنگار ما با گرامیداشت دهه بصیرت تصریح کرد: در آستانه فرارسیدن سالروز قیام ۱۹ دی مردم شریف قم، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به حول و قوه الهی همچون سنوات گذشته نسبت به ثبت نام و اعزام طلاب اقدام می‌کند.

وی افزود: در راستای تکریم طلاب، برای نخستین بار ثبت نام از طلاب در سال گذشته بمنظور میثاق با امام راحل(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری به‌صورت اینترنتی صورت پذیرفت که بیش از ۶ هزار نفر ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اشتیاق طلاب برای حضور در کاروان میثاق با ولایت گفت: به دلیل محدودیت در سهمیه و عدم امکان اعزام همه ثبت نام کنندگان، انتخاب همچون سال گذشته به صورت قرعه کشی انجام خواهد شد و به منتخبین بصورت پیامکی اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: امسال نیز برای دومین سال پیاپی ثبت نام بصورت اینترنتی خواهد بود و طلاب علاقمند فرصت دارند برای ثبت نام از روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه۹۸ تا شنبه ۱۴ دی ماه ۹۸ به پرتال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به نشانی www.dte.ir مراجعه و یا با کلیک روی عکس زیر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.



 
بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما