Select Page

همایش ملی رسانه و سبک زندگی اسلامی ایرانی در تهران برگزار می‌شود

همایش ملی رسانه و سبک زندگی اسلامی ایرانی با محوریت استحکام خانواده‌ و با هدف تعمیق بخشیدن و گسترش فرهنگ اسلامی در خانواده‌ها همزمان با روز خانواده با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری و مدیران عالی فرهنگی و رسانه‌ای کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، همایش ملی رسانه و سبک زندگی اسلامی ایرانی با محوریت استحکام خانواده‌ و با هدف تعمیق بخشیدن و گسترش فرهنگ اسلامی در خانواده‌ها همزمان با روز خانواده با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری و مدیران عالی فرهنگی و رسانه‌ای کشور برگزار می‌شود.

همایش ملی رسانه و سبک زندگی اسلامی ایرانی به همت مؤسسه صراط المستقیم و با مشارکت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، سازمان تبلیغات اسلامی ، سازمان صدا و سیما ، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ، بسیج شهرداری تهران و سایر نهادها برگزار می‌شود.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی علیزاده، رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی در این همایش که روز سه شنبه 5 شهریور ماه سال جاری در محل مرکز همایش‌های سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد، به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما