Select Page

تأکید رییس میز توانمندسازی علوم اسلامی بر افزایش منابع در پایگاه کتابخانه دیجیتال

حجت الاسلام والمسلمین الهی خراسانی گفت: اگر کتابخانه دیجیتال نتواند منابع خود را به صورت تمام متن ارائه کند، هیچ مزیت نسبی نسبت به بانک های اطلاعاتی که صرفا اطلاعات مختصری از کتابها را ارائه می کنند ندارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی الهی خراسانی، رئیس میز توسعه وتوانمندسازی علوم اسلامی، در جلسه مشترک با گروه اشاعه دانش پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک که در محل پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی برگزار شد با تقدیر از فعالیتهای انجام شده در پژوهشکده مدیریت اطلاعات، بر افزایش منابع در پایگاه کتابخانه دیجیتال دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد.

وی در این جلسه ابراز داشت؛ امروزه سیاست کتابخانه های دیجیتال بر ارائه متن کامل آثار است و اگر کتابخانه دیجیتال نتواند منابع خود را به صورت تمام متن ارائه کند، هیچ مزیت نسبی نسبت به بانک های اطلاعاتی که صرفا اطلاعات مختصری از کتابها را ارائه می کنند ندارد.

رئیس میز توسعه وتوانمندسازی علوم اسلامی پیشنهاد داد با استقرار سامانه عضویت در پایگاه، کاربران بتوانند با پرداخت هزینه، امکان استفاده از متن کامل کتابها را داشته باشند.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما