Select Page

رئیس کمیته تعاملات قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی منصوب شد

طی حکمی در راستای تحول و ارتقای رویکرد مسأله محوری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا فجری به عنوان رئیس کمیته تعاملات قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مهدی علیزاده" رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی " در بخشی از این حکم آورده است: نظر به توانمندی‌ها و سوابق اجرایی‌ای که دارید به‌موجب این حکم به‌عنوان "رئیس کمیته تعاملات قطب فکری فرهنگی اخلاق، خانواده و سبک زندگی" منصوب می‌شوید.

با توجه به تأکید جدی منطق مسئله محوری بر استفاده از ظرفیت‌های بیرون سازمانی به‌عنوان یک راهبرد و لزوم تمرکز در فعالیت‌های تعاملی قطب و همچنین نیاز جدی اقدامات میزهای تخصصی این قطب به شبکه‌سازی‌های مردمی؛ این مأموریت اهمیتی دوچندان می‌یابد.

بازشناخت ظرفیت دستگاه‌ها و نهادها، شناخت ظرفیت افراد حقیقی و حقوقی، شناخت نیازهای تعاملی موجود در فعالیت‌های قطب و میزهای تخصصی، برقراری پيوندهای لازم برای شبکه‌سازی مردمی، نهادی و نهادی- مردمی، مدیریت و تدبیر شبکه‌های موجود فرهنگی در سطح جامعه و هدایت و جهت‌دهی آنان به سمت اهداف قطب و میزهای تخصصی، انجام رایزنی‌های اولیه و لازم برای شناخت مؤثر متقابل بین نهادی و پیشنهاد زمینه‌های همکاری و تهیه گزارش‌های دوره‌ای از اقدامات تعاملی ازجمله مهم‌ترین مأموریت‌های این کمیته است.

از خداوند دوام توفیقات شما را در خدمت به اسلام و اعتلای فرهنگی کشور خواستارم.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما