Select Page

رئیس میز سبک زندگی اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی منصوب شد

طی حکمی در راستای تحول و ارتقای رویکرد مسأله محوری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد قطبی به عنوان رئیس میز سبک زندگی اسلامی قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی منصوب شد.

به گزارش دبیرخانه شورای راهبری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مهدی علیزاده" رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی "، در بخشی از این حکم آورده است: نظر به حضور و فعالیت راهبردی برادر ارجمند حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ‌الاسلامی در جایگاهی دیگر و ضمن تشکر از ایشان، جنابعالی که بحمدالله از شایستگی‌های لازم فکری و مدیریتی برخوردار هستید به‌موجب این حکم به‌عنوان "رئیس میز سبک زندگی اسلامی" منصوب می‌شوید.

رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی در طی این حکم تاکید کرد: هویت چندبعدی و متکثر، اثرگذاری معنادار در عرصه‌های کوتاه و بلندمدت برنامه‌ریزی فرهنگی کشور، تمرکز دشمنان بر این مقوله در تهاجم فرهنگی، ویژگی‌های تمدنی، ضرورت نظریه‌پردازی عالمانه، گستردگی شبکه‌ فعال مرتبط و تغییرات روزبه‌روز از اختصاصات موضوع سبک زندگی است که باعث شده رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر بارها بر کار منسجم و تأثیرگذار در آن تأکید فرمایند که آخرین آن‌ها بیانیه گام دوم انقلاب است.

به لطف خدا و در چهار سال گذشته، تراکم خوبی از نظریه، ایده، برنامه، اجرا، اتصالات شبکه‌ای و تعاملات هدف‌دار در این میز پدید آمده است و انتظار می‌رود در دوره‌ جدید نیز با تمرکز جدی‌تر بر اجرا و عملیات، برنامه‌های نوآورانه به سمت تحقق جدی‌تر پیش رود.

بینش‌افزایی و ذائقه‌سازی در سطح فردی، جریان سازی و گفتمان سازی در سطح اجتماعی و به‌ویژه تقویت تعاملات درون و برون‌سازمانی و ایجاد تمرکز بیشتر بر برنامه‌های بزرگ اثربخش و ملی مورد تأکید خاص است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مهدی علیزاده در انتهای این حکم آورد: توفیقات جنابعالی را در خدمت به اسلام و اعتلای فرهنگی کشور از خداوند متعال مسئلت دارم.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما