Select Page

اختتامیه دوره آموزشی «مبانی سیاسی اسلام و ولایت فقیه» برگزار شد

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور از برگزاری اختتامیه دوره آموزشی «مبانی سیاسی اسلام و ولایت فقیه» به همت این دفتر در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور، حجتالاسلام والمسلمین عبداللهی در گفت و گویی در این باره اظهار داشت: دوره آموزشی «مبانی سیاسی اسلام و ولایت فقیه» از آذرماه 97 در شهرستان ایرانشهر ویژه روحانیون، طلاب و فرهنگیان این شهرستان آغاز شد و در آذرماه 98 به پایان رسید.

وی گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، بالا بردن سطح آگاهی ها و پاسخ به شبهات ولایت فقیه در بین طلاب و فرهیختگان منطقه بود که در سه مرحله با حضور اساتیدی همچون حجج اسلام والمسلمین لک زایی و جوان آراسته برگزار گردید.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور تصریح کرد: اختتامیه این دوره آموزشی با حضور حجت الاسلام والمسلمین لکزایی «معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر برگزار شد.

وی درباره مطالب و مباحث بیان شده در این دوره آموزشی افزود:  ولایت فقیه، حکومت اسلامی، هستی شناسی، انسان شناسی و نظام سیاسی اسلام از مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی خاطرنشان کرد: بعد از اتمام این دوره آموزشی، گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان اعطا شد.

لازم به ذکر است دوره آموزشی فوق از سری برنامه های قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران بود که به همت دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور برگزار شد.

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما