Select Page

کارگاه آموزشی تمدن نوین اسلامی برای ائمه جمعه ایلام برگزار شد+گزارش تصویری

حجت الاسلام والمسلمین محسن الویری گفت: کلاس های آموزش تمدنی برای ائمه جمعه، یکی از طرح هایی است که در میز تمدن اسلامی با همکاری معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در حال انجام است و اولین کارگاه این طرح در استان ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محسن الویری، رئیس میز تمدن اسلامی در قطب های فکری و فرهنگی گفت: در گذشته در حوزه ضعف بینش تمدنی دوره های نظری و معرفتی را برگزار کردیم و امسال نیز در فضای گفتمان سازی و انتقال فرهنگ و جهت تبیین بینش مفهوم تمدنی برای ائمه جمعه در ایلام کارگاه آموزشی برگزار کردیم.

وی با تاکید بر اینکه بعد از سه سال فکر و مطالعه به این روش آموزش رسیدیم، تصریح کرد: یکی از معضلاتی که در این سطح داریم، دپو شدن افراد متخصص در قم است که قصد داریم این طرح را در ده استان در کشور برگزار کنیم.

رئیس میز تمدن اسلامی با اشاره به اینکه کلاس های آموزش تمدنی برای ائمه جمعه، یکی از طرح هایی است که در میز تمدن اسلامی با همکاری معاونت تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: اولین کارگاه "طرح آموزشی تمدن نوین اسلامی برای ائمه جمعه" در استان ایلام و با استقبال ائمه جمعه این استان برگزار شد.







تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما