Select Page

ضرورت ایجاد بانک کتب و مباحث علمی دانشمندان در دفتر تبلیغات اسلامی/ لزوم تبیین مسیرشناسی انقلاب با رویکرد مسئله محوری

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی بیش از ۴۰ سال مسیری را طی کرده، لذا این مسیرشناسی خیلی حائز اهمیت است و قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی می تواند با رویکرد مسئله محوری این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مسئله محوری و دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی ، با بیان اینکه تقریبا نیمی از قرآن مسائل تاریخی است، گفت: ضروری است که مفسرین ما مسیر طی شده در قوم یهود و بنی اسرائیل و عوامل سقوط  آنها را بررسی کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی بیش از چهل سال مسیری را طی کرده، لذا این مسیرشناسی خیلی حائز اهمیت است و قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی می تواند با رویکرد مسئله محوری این موضوع را پیگیری کند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تصریح کرد: خداوند متعال در مسائل کلیدی در قرآن به صورت سلبی و ایجابی (همانند امر به معروف و نهی از منکر) عمل کرده است و خداوند هم در قرآن بصورت نباید و باید با مردم سخن می گوید و دفتر تبلیغات اسلامی نیز در چهار محوری که در قطب های فکری و فرهنگی انتخاب کرده، می تواند به مسائل کلیدی در قرآن توجه نماید.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کتاب ها و مباحث علمی دانشمندان ما مانند ملاصدرا و بوعلی و... را جمع آوری کنید، و دفتر تبلیغات اسلامی این ظرفیت را دارد تا یک بانک از کتب و ترجمه کتب دانشمندان ما ایجاد شود.
آرشیو

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما