Select Page

دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه علوم انسانی به خوبی به ماموریتش عمل می کند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: دستاوردهای مسأله محوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امیدبخش است و امیدواریم که این کار با سرعت و با پشتوانه های بیشتری به ثمر برسد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی و پس از آشنایی با دستاوردهای مسأله محوری و 10 ساله دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: از دستاوردهای مسأله محوری بسیار وزین و پرمحتوای دفتر تبلیغات اسلامی بازدید به عمل آوردیم و از خداوند توفیقات روزافزون همه دست اندرکاران این مجموعه را مسألت دارم.

وی با بیان این که حرکت و رویکرد مسأله محوری دفتر تبلیغات اسلامی، حرکت بسیار ارزشمند و در زمان کنونی بسیار لازم است، گفت: در حوزه علوم انسانی که امروز از نیازهای جدی جوامع بشری و جامعه اسلامی است، خدا را شاکریم که جایی مثل دفتر تبلیغات اسلامی مسؤولیت و محوریت این کار را بر عهده گرفته و به خوبی به این مأموریت و مسؤولیت عمل می کند. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: امیدواریم که همگان به خصوص شخصیت ها و چهره های علمی و حوزوی و دانشگاهی کمک و پشتیبانی کنند که این عزیزان بتوانند خلأیی که در دنیا و حوزه علوم انسانی وجود دارد، پر کنند.

وی افزود: دستاوردهایی که در این بازدید مشاهده کردیم، امیدبخش است و امیدواریم که این کار با سرعت و با پشتوانه های بیشتری به ثمر برسد.
آرشیو

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما