Select Page

از سامانه جدید وصال رونمایی شد

در نشست شورای مدیران دفتر از سامانه وصال جدید رونمایی گردید و این سامانه از 20 آبان ماه 1399 به تدریج در مراکز هزینه دفتر تبلیغات اسلامی مستقر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله نظرزاده «رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی» در نشست شورای مدیران این دفتر که به منظور رونمایی از سامانه جدید وصال برگزار شد، اظهار داشت: درخصوص پرتال دفتر تبلیغات اسلامی و سامانه وصال که در واقع ورودی همه مجموعه های دفتر است، از گذشته تا کنون سعی شده که تحولات لازم متناسب با زمان و تکنولوژی روز را در مقاطع مختلف طراحی و به اجرا بگذاریم.

وی، پیشرو بودن در سامانه ها را از امتیازات دفتر تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: همکاران ما در مدیریت فناوری اطلاعات بحمدالله هم تخصص لازم را دارند و هم زمان را از دست ندادند و به موقع تغییرات لازم را با توجه به تکنولوژی روز اعمال می کنند.

رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: در صفحه ورودی سامانه جدید وصال، اخباری که روابط عمومی با یک اطلاع رسانی مناسب و استفاده از تصاویر مطلوب منتشر می کند، به نمایش گذاشته می شود و ان شاءالله با همکاری بیشتر مجموعه های مختلف دفتر، اخبار همه قسمت ها در سامانه جدید وصال منتشر می شود.

در ادامه، سید حسن هانی «مدیر فناوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی» با بیان اینکه در سامانه وصال یک بستری جهت ارائه خدمات سازمانی ایجاد کردیم و یکسری سامانه ها تجمیع شد، اظهار داشت: هدف از این کار اعمال برخی از سیاست های سازمانی بود و کارمندان برای شروع هر کاری باید فرایندهایی که نیاز است را طی کنند که از طریق وصال این کار به راحتی انجام شد.

وی افزود: بیش از یک دهه از عمر سامانه وصال گذشته و با توجه اینکه نیازهای سازمان و درخواست هایی که از قسمت های مختلف هر روز بیشتر می شد، مجبور شدیم تا تکنولوژی زیرساختی را تغییر دهیم و گذرگاه خدمات سازمانی را که برای تبادل خدمات میان سامانه های مختلف استفاده می شود را طراحی و پیاده سازی کنیم.

هانی با اشاره به اصلاح نحوه احراز هویت ها در سامانه جدید وصال، تصریح کرد: در سامانه جدید طراحی های مانند UX/UI (طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری) را در نظر گرفتیم و داشبورد و پروفایل های کارمندی را طراحی، راه اندازی و پیاده سازی کردیم.

وی با تأکید بر اینکه برای تخصص های مقطعی و گذرا، افراد را به مجموعه فناوری اطلاعات اضافه نخواهیم کرد، گفت: چون بعد از یک مدت این افراد کاربردی برای ما نخواهند داشت، بهترین راهکار، استفاده از ظرفیت های بیرون سازمانی در قالب تعریف پروژه هاست و سعی می شود نیروهای تحلیل گر و با هوش که با این تخصص ها هم آشنا هستند، جذب شوند.

مدیر فناوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اخیراً در تک تک پروژه ها و قراردادهای مراکز مختلف دفتر این اجبار را لحاظ کردیم تا بر اساس سیاست های مدیریت فناوری اطلاعات، پیاده سازی و منعقد شود، اظهار داشت: امیدواریم با بستر جدید سامانه وصال، درخواست ها و نیازها سریعتر و راحت تر انجام شود و این کار را بتوانیم به نحو احسن مدیریت کنیم.

در ادامه، سید ابوالحسن نظام دوست «رییس اداره توسعه سیستم های سازمانی مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی» با ارائه نحوه کار و قابلیت های سامانه وصال جدید، تصریح کرد: در سامانه قبلی وصال برای اینکه بتوانیم کاربری چارگون را در اختیار دیگر افراد قرار دهیم، باید User و Password را در اختیار آنها می گذاشتیم و از این طریق مجوز دسترسی تفویض می شد ولی در سامانه وصال جدید افراد در پروفایل خودشان مشخص می کنند که چه افرادی و تا چه زمانی امکان دسترسی به سامانه را خواهند داشت.

وی با اعلام اینکه سامانه وصال جدید از 20 آبان ماه 1399 به تدریج در مراکز هزینه دفتر تبلیغات اسلامی مستقر خواهد شد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی هایی که با اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی به عمل آمده، جهت آموزش کارکنان برای نحوه کار با این سامانه دوره آموزشی تعریف شده است که به صورت آفلاین در سامانه مدیریت آموزش مجازی دفتر ارائه خواهد شد.
آرشیو

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما