Select Page

پیام تسلیت رئیس دفتر تبلیغات اسلامی بمناسبت شهادت سپهبد سلیمانی/ انتقام سخت در راه است

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی بدین شرح است:

بسم‌ رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و تأثر عمیق شد.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بارها جان خود را در معرض تهاجم دشمن قرار داد و در راه خدا، برای خدا و مخلصاً لِلّه مجاهدت کرد.

او مانند دیگر مردان حق از روزی که قدم در راه انقلاب نهادند همواره سر و جان خود را برای نثار در راه خدا بر روی دست داشت.

ضربه ای که آن شهید بزرگوار و همرزمانش به گروه ستمگر و روسیاه داعش زد تنها ضربه به این گروه تروریستی و پلید نبود بلکه ضربه‌ ای سخت‌ به سیاست خباثت‌آلودی بود که ایجاد جنگ داخلی در منطقه و نابودی مقاومت ضدّ صهیونیستی و تضعیف دولت های مستقل را به وسیله‌ رؤسای شقیّ این گروه گمراه هدف گرفته بود.

این نه اولین و نه آخرین باری است که دلی نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفاداری به آرمانهای بلند الهی، هدف تیر خشم و عناد و عصبیت از سوی زمره جنایتکار و فاسدی که ادامه‌ی حیات خود را در خدمتگزاری به دشمنان اسلام دانسته است، قرار می‌گیرد و دست خائنِ خودفروخته‌یی، نهال ثمر بخش انسان والایی را قطع می‌کند.

اگر چه شهادت این سردار بی قرار، به دست شقی ترین و نکبت بار ترین دشمنان جهان اسلام او را به آرزوی دیرینه اش رساند و خداوند متعال مزد تلاش هایش را با شهادت عطا فرمود و شهادت او فقدان و ثلمه بزرگی است ولی خون پاک او و هم رزمانش درخت مقاومت در منطقه را تنومندتر خواهد کرد و نیروی مقاومت محکمتر از قبل در میدان جهاد ایستاده و انتقام سختی از کفار و تروریستها خواهند گرفت.

اینجانب شهادت مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های جنگ با کفار و تروریست، فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس، به همراه یار دیرینه اش، ابومهدی المهندس و جمعی از هم رزمانشان بر اثر حمله تروریستی آمریکا را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، سپاه پاسداران، ملت شریف ایران و همه مجاهدان عالم تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

احمد واعظی

۱۳دی‌ماه ۱۳۹۸ 
آرشیو

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما