Select Page

بزودی نسخه اصلاح شده ارزیابی کارکنان به تمامی مراکز ارسال خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله نظرزاده گفت: بانک های اطلاعاتی جهت دقیق تر شدن ارزیابی ها به یکدیگر متصل می شوند و تمامی ایرادات وارد به قوانین و مقررات آئین نامه دفتر اصلاح می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی در جلسه مشترک با رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، مدیرکل برنامه، بودجه و ارزیابی، مدیرکل توسعه فرایند ها و فناوری اطلاعات و دیگران مدیران دفتر برگزار شد، گفت: هدف از این جلسه همدلی و مشارکت بیشتر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و واحدهای صفی در راه اندازی و استقرار سامانه های دفتر تبلیغات اسلامی است.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 10 سامانه فعال داریم که تنها یکی از آنها به نتیجه نهایی نرسیده و امیدواریم که تا پایان سال بتوانیم سامانه ها را به یکدیگر متصل کنیم، افزود: یکی از مسائل مهم در سامانه ها، استقرار سامانه قراردادها است که از اداره کل توسعه فرایندها و فناوری اطلاعات که تا آخر شهریورماه این سامانه را مستقر خواهیم کرد.

رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی با اشاره به اینکه سامانه ها همانند یک حلقه بهم متصل هستند، اظهار داشت: بودجه ریزی عملیاتی و سامانه ساتع نیز وابسته به سامانه قراردادها می باشند که با پیگیری ها تا اول مهرماه ارتباط سامانه ها با یکدیگر که یک موضوع حیاتی است، عملیاتی و فعال شود.

حجت الاسلام والمسلمین نظرزاده سامانه "کنترل پروژه" را یکی دیگر از سامانه های مهم و ضروری برای دفتر تبلیغات اسلامی دانست و افزود: اتصال بانک های اطلاعاتی و متصل کردن آنها به سامانه ارزیابی جهت دقیق تر و سنجیده تر شدن ارزیابی ها و اطمینان خاطر از خروجی گزارش ها، امری لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه تمام اسناد و درخواست ها و کدهای برنامه ها و ریز تقاضاها همراه با سند و مدرک در نزد مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی موجود است، عنوان کرد: رسیدگی کامل به اعتراضات در مورد ارزیابی ها انجام شده است و سعی کردیم تمام پیشنهادات و ایراداتی که به قوانین و مقررات ارزیابی گرفته شده در آینده نزدیک به آئین نامه دفتر اضافه و اصلاح کنیم.

رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی با اشاره به برخی از ایرادها که مواردی از آن به سامانه ها باز می گردد، خاطرنشان کرد: برخی تغییرات ساختاری باعث شده که خطاهایی در ارزیابی رخ دهد و ان شاءالله نسخه اصلاح شده ارزیابی ها به تمامی مراکز ارسال خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با انتقاد از جایگاه قائم مقامی در مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی، تأکید کرد: سیستم هایی که دچار رئیس و قائم مقام می شوند، همواره دچار مشکل هستند و هماهنگی با قائم مقام و رئیس چالش هایی را در بر دارد، لذا پیشنهاد میکنیم جایگاه قائم مقامی را در مرکز برنامه ریزی حذف کنید.

وی افزود: همانطور که در جریان هستید حجت الاسلام والمسلمین نظرزاده در سال های قبل مسئول مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی بودند و لذا یک فاصله افتاد و مدتی قائم مقام مرکز برنامه ریزی بودند و دوباره به این سمت بازگشتند و ایشان در این امر متبحر و صاحب تجربه هستند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی یعقوب نژاد، معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی تیم خیلی خوبی را تشکیل داده و از ظرفیت بالایی برخوردار است، گفت: یکی از موضوعاتی که بنظر می رسد مرکز برنامه ریزی و نظارت به آن اهمیت دهد؛ ذخیره سازی و بازیابی درست اطلاعات است، که از این اطلاعات هم در مجموعه دفتر و هم در خارج از دفتر می توان استفاده کرد.

سپس ادامه علی اکبری معلم، معاون منابع انسانی و پشتیبانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اعلام آمادگی جهت پیاده سازی و اجرای برنامه های موردنظر مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی، گفت: یکی از مسائلی که نیروهای پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درگیر آن هستند، بحث تبدیل وضعیت است که امیدواریم تصمیمات خوبی در این جهت گرفته شود.

همچنین کریم ابراهیمی، سرپرست اداره ارزیابی و سنجش عملکرد پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با تاکید بر اینکه طراحی زیرساخت با فرهنگ کارمندی همخوان نیست و نیاز به کار جهادی دارد، گفت: کسرت و تعدد فعالیت های پژوهشگاه زیاد است و در مورد گزارش گیری ها باید مساعدت های بیشتری نسبت به دیگر بخش های دفتر صورت گیرد.

وی افزود: در خصوص فعالیت هایی که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وجود دارد درخواست می شود که مستندات با دقت و قدرت بیشتری ارائه شود که این کار عزم جدی ارکان اصلی پژوهشگاه را می طلبد.

سرپرست اداره ارزیابی و سنجش عملکرد پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به دستیابی به محتوا و کتب بایگانی شده از پنج سال گذشته، خاطرنشان کرد: از اداره زیرساخت و فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی درخواست می شود تا دسترسی به پرونده های علمی و پژوهش هایی که در حال انجام است و همچنین دستیابی به محتواهای قدیمی دفتر را ممکن و سهل کنند.

در ادامه اعضای جلسه به اتفاق جهت همکاری با مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی و پیشبرد اهداف این مرکز اعلام آمادگی کردند.

آرشیو

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما