Select Page

دفتر تبلیغات اسلامی مرکزی پویا، جامع و فراگیر در ارتباط با تبلیغ اسلام و دین است

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه رسانه و دیجیتال پس از پیمودن مسیرهای طولانیِ پژوهشی که داشته، توانسته کارهای شایسته علمی و پژوهشی خود و دیگران را به صورت وسیع در فضای دیجیتال و رسانه در اختیار خواهان رشد فرهنگ دینی بگذارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین فرخفال با حضور در غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال با عنوان «توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی» که در قم برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: به حمدالله با شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یکی از مراکزی که بسیار موفق عمل کرد و در مأموریت های مختلف نظام و انقلاب بر اساس سیاست های کلان، حرکت های بسیار خوبی داشته، دفتر تبلیغات اسلامی است.

وی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی مرکزی پویا، جامع و فراگیر در ارتباط با تبلیغ اسلام و دین و عرصه های مختلف از جمله پژوهش، پاسخ به سؤالات دینی، اعزام مبلغ و هجرت میباشد و قطعاً یکی از عرصه های بسیار مهم، عرصهای است که امروز در یکی از نمایشگاه های به روز در نمایشگاه رسانههای دیجیتال، ورودهای شایسته ای داشته است.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی با همتی والا در تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برمیدارد و این روزها که مباحث بیانیه گام دوم انقلاب مطرح است، حضور فعال و چشمگیر دفتر در سطح کشور لمس می شود و همیشه با همدلی و همدوش مراکز حوزوی، کارهای سترگ و بزرگی را شریک شده و قدم برداشته است.

وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه رسانه و دیجیتال پس از پیمودن مسیرهای طولانیِ پژوهشی که داشته، توانسته با نرم افزارها و اپلیکیشنهایی که تولید و برخی را در این نمایشگاه عرضه کرده، کارهای شایسته علمی و پژوهشی خود و دیگران را بصورت وسیع در فضای دیجیتال و رسانه در اختیار خواهان رشد فرهنگ دینی بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال اظهار داشت: امروز، روزی است که با بهره گیری از تبلیغ سنتی اما در قالب ابزار روز رسانه و دیجیتال، موازی با رشد فرهنگ دینی و عقلی و استعداد قشر خصوصاً جوان که مخاطب اصلی ما در حوزه هستند، در رسانه و دیجیتال کارستانی می توانیم انجام دهیم.

وی گفت: دیگر گذشت که تحقیق و پژوهش در صفحات کتاب و کتابخانه ها خاک بخورند، امروز باید تحقیقات به روز و به لحظه در فضای مجازی و در رسانه و دیجیتال برای عمده مخاطبین ما که قشر جوان هستند، قرار بگیرد چرا که این قشر سازنده جامعه آینده ما و تداوم بخش راه نورانی امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی یکی از مراکزی است که توانسته و می تواند در عرصه رسانه و دیجیتال تمام فرآوردههای دینی و فرهنگی و حتی علوم انسانی که از دغدغه های جدّی مقام معظم رهبری است را در اختیار مخاطبین داخل و خارج بگذارد.

وی افزود: بنده امیدوارم دفتر گام های بعدی را در چهل سال دوم انقلاب بردارد و مخاطبین شما در رسانه و دیجیتال تمام جوانان عالم و تمام جوانهای آزادی خواه از تمام مکاتب و ادیان باشند و باید از تمام ظرفیتهای رسانه، دیجیتال و نرم افزارهای شما بهره مند شوند و معتقدم این کار را میتوانید انجام دهید.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال خاطرنشان کرد: این کتابخانه دیجیتال که فراهم گردید، خدمت شایان و بزرگ و امکانات خوبی دارد و امکانات دیگر هوشمندی هم اضافه کنید و ان شاء الله به دفتر تبلیغات اسلامی و به همه محققین و مؤلفین قول می دهم که اولین 20 جلدی که از مجموع 80 جلد کتبی که در دست تدوین داریم، به محض تمام شدن در مجموعه کتابخانه دیجیتال دفتر تبلیغات اسلامی ارائه و عرضه خواهیم کرد و همه مشتاقان از این فضای نورانی که دفتر فراهم کرده، استفاده کنند.

آرشیو

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما