Select Page

مرحله اول دوره آموزشی «مهارت های زندگی زناشویی و مشاوره» برگزار شد

دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان مرحله اول دوره آموزشی «مهارت های زندگی زناشویی و مشاوره» ویژه خانواده های طلاب و روحانیون آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان این دفتر» در گفت و گویی در این باره گفت: مرحله اول این دوره آموزشی با حضور حجت الاسلام والمسلمین پناهی «از اساتید نخبه اعزامی از قم» ویژه طلاب و روحانیون برگزار شد.

وی اظهار داشت: مرحله اول این دوره آموزشی با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان به مدت 5 روز در شهرهای زاهدان، زابل و زهک برگزار گردید.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور گفت: این دوره آموزشی با هدف تحکیم خانواده، آشنایی و حل مشکلات زندگی مشترک، مشاوره، آموزش های مهارت های دوازدهگانه زندگی زناشویی و همچنین مشاوره تحصیلی برای طلاب و حوزه های علمیه خواهر و برادر آغاز شده است.

وی بیان کرد: در این دوره آموزشی برای طلاب خواهر و برادری که با مشکلات و معضلات خانوادگی مواجه شدند، بصورت فردی جلسات مشاوره خانواده برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی خاطرنشان کرد: طبق برنامهریزیهای صورت گرفته، این دوره آموزشی در مناطق مختلف جنوب شرق کشور از جمله ایرانشهر، دلگان، چابهار و شهرهای جنوب استان کرمان برگزار شود و به زودی این دوره آموزشی در شهرهای مذکور برگزار می شود.

لازم به ذکر است که این دوره آموزشی از سری برنامه های قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی می باشد که به همت شعبه جنوب شرق کشور در حال اجرا می باشد.

آرشیو

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما