Select Page

مهمترین ملاک در ارزیابی فعالیتهای مصوب میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی، محتوای فعالیتها است

رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی گفت: فقط از تولیدات پژوهشی که در جهت کلان برنامه های میز باشد حمایت خواهد نمود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی، رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی، در جلسه مشترک میز با مدیران گروه های علمی مرکز تخصصی آخوند خراسانی گفت: مراکز مجری باید فعالیتهایی را  که در میز تصویب می شوند مطابق با کلان برنامه های میز اجرا نمایند و این که فقط عنوان یک فعالیت مطابق با کلان برنامه های میز باشد ولی محتوای آن در راستای کلان برنامه های میز نباشد از سوی میز پذیرفتنی نیست.

وی از مجریان رشته های آموزشی خواست برای آن که فعالیتهای آموزشی مطابق با کلان برنامه های میز باشد از اساتید بخواهند که محتوای دروس خود را مطابق با کلان برنامه های میز ارائه نمایند. هم چنین تولیدات پژوهشی اعم از مقالات و پایان نامه ها و رساله ها نیز در جهت کلان برنامه های میز باشد.

وی تصریح کرد اگر قرار باشد محتوای آموزشی مطابق با کلان برنامه های میز نباشد ضرورتی ندارد که میز از آن رشته آموزشی حمایت کند و فقط از تولیدات پژوهشی که در جهت کلان برنامه های میز باشد حمایت خواهد نمود.
آرشیو

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما