Select Page

پیام تسلیت دفتر تبلیغات اسلامی به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پی درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، پیام تسلیت صادر شده بدین شرح است:
«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ»
ضایعه ارتحال عالم ربانی و مجتهد جلیل القدر حضرت آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی موجب تاسف و تاثر گردید.
آن عالم برجسته، خلف صالح مرحوم‌ آيت‌ الله‌ سيد على حسينى شاهرودى، از شاگردان برجسته مرحوم آیة الله العظمی خویی (ره) بود که بحث های اصول و فقه استاد خود را به رشته تحریر درآورد.
آن فقید فرزانه از جمله یادگاران آيت‌ الله‌ العظمى شهيد سيد محمد باقر صدر(اعلی الله مقامه الشریف)، امام‌ خمينى‌(ره‌) و آیت الله العظمی خویی (ره) بود که در طول مدت زندگی پربار خود شاگردان خوبی را تربیت کرده و منشاء خیرات و برکاتی بودند.
آيت‌الله‌ العظمی هاشمى شاهرودى در سال هاى تحصيل‌ و تدريس‌، علاوه بر فعالیت های گسترده و ارزشمند علمی و فرهنگی، فعاليت هاى سياسى بسيارى را در مبارزه با رژیم صدام و استکبار جهانی پديد آورد که در این راه زندان‌ و شكنجه‌هاى فراوان‌ بدنى و روحى را هم به‌ جان‌ خريد.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم این ضایعه مولمه را به حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه، طلاب و مبلغان، بیت شریف، شاگردان ایشان و عموم ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماید و برای آن مرجع بزرگوار علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.
آرشیو

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما