Select Page

زمینه های همکاری مشترک کارگروه عفاف و موسسه معصومیه بررسی شد

حجت الاسلام والمسلمین مهدی عباسی در نشست کارگروه عفاف و موسسه معصومیه گفت: حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مانند برگزاری دوره تربیت مربی سلامت جنسی، حمایت مالی از پایان نامه ها و پروژه های مرتبط با کارگروه عفاف و برگزاری کارگاه ها از زمینه های همکاری مشترک با موسسه معصومیه است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی عباسی، رئیس کارگروه عفاف در نشست مشترک کارگروه عفاف و موسسه معصومه که با حضور سرکاران خانم محمدی، معاون آموزش موسسه معصومیه، خاضعی نیا، معاون پژوهش موسسه معصومیه، حیدری، معاون فرهنگی موسسه معصومیه و اخلاقی نژاد نماینده مرکز پژوهش های موسسه معصومیه برگزار شد، ضمن بیان فعالیت ها و برنامه های کارگروه عفاف، به توضیح و مراحل رسیدن به مسأله کارگروه عفاف "افزونگی فاصله میان خواسته‌های جنسی و امکان ارضای مجاز آن‌ها" پرداخت.

وی افزود: نحوه همکاری کارگروه عفاف و موسسه معصومیه و همچنین موارد مشترک این دو نهاد، از مسائل مهم دیگری است که باید در این تعاملات مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کارگروه عفاف با اشاره به زمینه های همکاری این کارگروه با موسسه معصومیه بیان کرد: حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مانند برگزاری دوره تربیت مربی سلامت جنسی، حمایت مالی از پایان نامه ها و پروژه های مرتبط با کارگروه عفاف و برگزاری کارگاه ها از جمله مواردی است که می توان به آنها پرداخت.

در ادامه سرکار خانم محمدی، معاون آموزش موسسه معصومیه از فعالیت ها و برنامه های آموزشی موسسه معصومیه را تشریح کرد و سپس خانم خاضعی نیا، معاون پژوهش موسسه معصومیه نیز آماری از پایان نامه ها و مقالات ارسالی توسط دانش آموختگان این موسسه به جشنواره های داخلی و بین المللی ارائه کرد.

سپس خانم حیدری، معاون فرهنگی موسسه معصومیه از کارگاه ها و نشست های برگزار شده در موسسه معصومیه گزارشی را ارائه کرد و زمینه های مشترک و مورد همکاری بین دو نهاد را تبیین نمود و همچنین بر کاربردی بودن دوره های تربیت مربی سلامت جنسی برای دانش آموختگان موسسه معصومیه تأکید داشت و بنا شد سرفصل های این دوره از طریق کارگروه عفاف در اختیار موسسه معصومیه قرار گیرد.

در ادامه خانم اخلاقی نژاد بعنوان نماینده مرکز پژوهش های موسسه معصومیه نیز آماری از پروژه های مرتبط با کارگروه عفاف گزارشی ارائه کرد.

در پایان دو طرف راهکارهای تسریع در همکاری و شیوه تعامل دو نهاد را بررسی کردند و قرار بر این شد در جلسات آینده به صورت عملیاتی به امور مطرح شده در جلسه اول پرداخته شود و کارگروه عفاف ریزبرنامه های خود را برای شناسایی کارگروه و تعامل بیشتر با موسسه معصومیه در اختیار این موسسه قرار دهد.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما