Select Page

نمایشگاه دستاوردهای قطبی بصورت داخلی و با حضور افراد خاص در دی ماه برگزار می شود

دبیر شورای راهبری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: نمایشگاه دستاوردهای قطبی بصورت داخلی و با حضور مهمانان خاص در دی ماه 98 برگزار می شود و مقدمه و نمونه آزمایشی جهت حضور در نمایشگاه مفصل سال آینده دفتر تبلیغات اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان در جلسه تصمیم گیری در مورد نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات قطبی دفتر که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالله نظرزاده، رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی و حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ثنایی، رئیس حوزه ریاست و دبیران قطب های فکری و فرهنگی برگزار شد، گفت: در جلسات شورای راهبری دفتر دو مدل سناریو جهت برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قطبی مطرح شد.

وی فاز اول سناریوی دبیرخانه شورای راهبری را برگزاری نمایشگاه همراه با هفته پژوهش خواند و افزود: در سناریوی دوم یک شوری از سوی اعضای شورای راهبری صورت گرفت و نتیجه آن این بود که در دو مرحله دستاوردهای قطبی را نمایش دهیم ولی جدا از هفته پژوهش باشد و در دی ماه یک نمایشگاه آزمایشی را شروع و تمرین می کنیم که چطور دستاورد های قطبی را در نمایشگاه سال آینده جمع آوری و ارائه شود.

دبیر شورای راهبری با اشاره به اینکه در جلسات بعدی شورا مقرر شد تا دبیرخانه شورای راهبری یک پیش‌نویس و سناریوی اولیه را آماده کند، عنوان کرد: با همراهی مسئولان مربوطه و به یک تعبیری بصورت همه جانبه هم از حیث دبیرخانه و اقطاب و هم از حیث حوزه برنامه ریزی، تمهیداتی اندیشیده شود تا بتوانیم در چهارچوب رسانه ای کردن و برجسته سازی اطلاع رسانی فعالیت های دفتر در راهبرد مسئله محوری، به نحو موثری استفاده کنیم.

در ادامه علیرضا مومن آرانی، رئیس دبیرخانه شورای راهبری دفتر تبلیغات اسلامی گفت:  این نمایشگاه مقدمه و نمونه آزمایشی جهت حضور در نمایشگاه مفصل سال آینده است و این جلسه مقدمات و شروعی برای این است که چطور می توانیم در نمایشگاه دی ماه محصولات را عرضه و به چه مواردی باید بپردازیم.

وی تصریح کرد: قطب ها بر اساس مصوبات این کمیته که نحوه برگزاری نمایشگاه، قالب ها، محتوا و نحوه ارائه دستاوردها را مشخص می کند، عمل خواهند کرد و لازم است زمان و مکان دقیق برگزاری جلسات و نشست ها در نمایشگاه دستاورد های قطبی در این کمیته مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه شورای راهبری خروجی های فعالیت های قطب ها که بر اساس آن کد می گیرند را لیست کرده، اظهار داشت: قالب های نمایشگاهی را بر اساس همین لیست احصاء کردیم که شیوه های مختلفی وجود دارد و نزدیک به ۳۳ قالب در 42 مدل نوع ارائه که دستاوردها را میتوان نمایش داد استخراج کردیم.

مومن خاطرنشان کرد: ساخت تیزرهای کوتاه از دستاوردهای مهم قطبی و پخش این کلیپ ها برای مخاطبین و آماده کردن مخاطبین قبل از بازدید از غرفه ها و نمایش گلِ فعالیت ها در نمایشگاه، تاثیرگذاری در مخاطب را بیشتر خواهد کرد.

در ادامه اعضای جلسه نقطه نظرات خود را در جهت تقویت و بهتر برگزار شدن نمایشگاه دستاوردهای قطبی دفتر تبلیغات اسلامی ارائه کردند و این جلسه 9 مصوبه داشت که برخی از این مصوبات عبارتنداز: دبیرخانه شورای راهبری به عنوان مسئول هماهنگی محتوایی ارائه دستاوردها در نمایشگاه انتخاب شد. دبیران قطب به عنوان مسئول پیگیری و جمع آوری دستاوردها در قالب های مختلف نمایشگاهی تعیین شدند. تمهیدات لازم برای تهیه یک کلیپ یا مستند فاخر توسط یک تیم رسانه‏ای قوی از رویکرد جدید دفتر فراهم شود و روابط عمومی مسئول پیگیری و ارائه گزارش روند کار در جلسات کمیته خواهد بود.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما