Select Page

تبیین چشم‌انداز میزکار تخصصی سبک زندگی اسلامی در سال جاری

دبیر میز سبک زندگی اسلامی گفت: در جلسه میز سبک زندگی اسلامی با اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی هر یک از ادارات به تشریح فعالیت های سال 97 و همچنین پیشنهادات جدید در سال 98 پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین فجری، دبیر میز سبک زندگی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار قطب های فکری و فرهنگی گفت: در جلسه مشترک میز سبک زندگی اسلامی که با اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین برگزار شد، جناب آقایان وحید رضا ملکی، رئیس اداره تبلیغ مجازی، محمدتقی استیری، رئیس اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای و مهدی کریم زاد، رئیس اداره امور کتابخانه، نمایشگاه ها و همایش های معاونت فرهنگی و تبلیغی و مسئولین میز حضور داشتند، در دو نوبت صبح و عصر به بررسی فعالیت های سال گذشته پرداخته شد.

وی افزود: میز سبک زندگی اسلامی فعالیت های مختلفی به ادارات زیر مجموعه اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی تبلیغی واگذار کرده بود که هر یک به خوبی به فعالیت های واگذار شده پرداخته اند و در این جلسه گزارشی از فعالیت های انجام شده، ارائه گردید.

دبیر میز سبک زندگی اسلامی ادامه داد: به همت اداره اطلاع رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای، تعداد 200 زیرنویس با محوریت مصرف کالای فرهنگی تولید شده که در برنامه‌های رسانه‌ای مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، ایشان همچنین  از تولید 5 انیمیشن یک دقیقه‌ای در همین موضوع خبر داد.

وی افزود: حمایت از گروه‌های تبلغی نیز از جمله کارهای ارزشمند اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود که حجت الاسلام  والمسلمین ملکی، رئیس اداره تبلیغ مجازی در رشد و تعالی آن فعالیت‌های چشمگیری داشته است. بسترسازی مناسب جهت معرفی اپلیکیشن‌های مذهبی، ایجاد و راه‌اندازی پایگاه سواد فضای مجازی و نیز معرفی اساتید و برگزاری دوره‌‌‌های آموزشی بخشی از فعالیت‌‎های این اداره می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فجری خاطرنشان کرد: طرح ها و پیشنهادات فعالیت های جدید برای سال 98 توسط صفوف ارائه شد و اجمال این پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت.

در انتهای جلسه حجت الاسلام و المسلمین قطبی، رئیس میز سبک زندگی اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های ارزشمند معاونت فرهنگی و تبلیغی به تبیین چشم‌انداز میزکار تخصصی در سال جاری پرداختند و اولویت‌ها را برای حضار در جلسه مشخص نمودند.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما