Select Page

آرشیو اخبار

چاپ سالانه ۵ میلیون نسخه کتاب و ۵ درصد کتب کشور در دفتر تبلیغات اسلامی

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به چاپ سالانه پنج میلیون نسخه کتاب و پنج درصد کتب کشور در انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی، گفت: سالانه ۳۰۰ اثر چاپ اولی در این نهاد حوزوی منتشر شد.

ادامه خبر

دفتر تبلیغات اسلامی و بسیج، میراث ماندگار امام خمینی(ره)/ امام راحل توانست نظریه ولایت فقیه را به میدان عمل بیاورد

رپیس قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم٫ دفتر تبلیغات اسلامی و بسیج را از جمله میراث ماندگار امام راحل عظیم الشان دانستند که پس از ارتحال امام، با زعامت رهبر معظم انقلاب، آثار و خدمات ارزشمند زیادی را به ثمر نشانده اند و از این رو وظیفه دارند تا در ترویج اندیشه های اصیل امام تلاش کنند.

ادامه خبر

جاودانگی نفس در قالب فردیت ترکیبی می تواند مبنا قرار بگیرد

رپیس قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: شاید برخی فردیت های تک وجهی بتواند مبنای چینش عرصه زندگی قرار بگیرد، اما جاودانگی نفس در قالب فردیت ترکیبی می تواند مبنا قرار بگیرد.

ادامه خبر

لزوم جذب و توجه به مخاطبین عرب زبان داخل و خارج کشور از بستر ماهواره و رسانه ها

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایندگی خوزستان این دفتر را جزو خط مقدم فعالیت های جهادی دانست و گفت: در این سال ها شاهد فعالیت های جهادی این نمایندگی بودیم و گواه این امر، افزایش برنامه ها و کیفیت آنها بود که امیدواریم در سال پیش رو هم تفاوت معناداری پیدا کند.

ادامه خبر

ضرورت پیشبرد پروژه های پژوهشی به شکل بنیادی به منظور گره گشایی از مشکلات نظام

رییس قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران با بیان این که بسیاری از پروژه‌های پژوهشی این دفتر به شکل بنیادی نگاشته شده‌اند، گفت: ضرورت دارد ترتیبی اتخاذ شود تا از آنها طرح‌های کاربردی به منظور گره‌گشایی و کمک به حل مشکلات جامعه و حکومت استحصال شود.

ادامه خبر

پاسخ به نیاز جامعه امروز در رویکرد مسئله محوری دفتر تبلیغات اسلامی

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان این که جامعه امروز به تلاش و فعالیت بیشتر نیاز دارد، تلاش و کوشش را لازمه استمرار دین و انقلاب و باورها دانست و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی به خوبی برنامه ریزی در این راستا را انجام داده است.

ادامه خبر

نقش بسزایی رویکرد مسأله محوری در بالندگی دفتر تبلیغات اسلامی/ ضرورت پیوست رسانه ای، بین المللی و تمدنی در خروجی های دفتر تبلیغات اسلامی

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه گفت: اگر این حجم انبوه از طرح های فاخری که در دفتر تبلیغات اسلامی انجام شده، با سه پیوست رسانه ای، بین المللی و تمدنی همراه شود، قطعاً می تواند جای خود را در مناسبات کلان نظام، منطقه و در سطح بین الملل پیدا کند.

ادامه خبر

تدوین تاریخ شفاهی حوزه های علمیه در دفتر تبلیغات اسلامی

دبیر میز تمدن اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی از تدوین تاریخ شفاهی حوزه های علمیه در دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد و از جمله اهداف این پروژه را کمک به ایجاد جریان تاریخ شفاهی در حوزه های علمیه، روشن شدن نقش حوزه ها در تحولات اجتماعی و سیاسی و فرهنگی ایران و روشن شدن تاریخ تحولات درونی حوزه های علمیه عنوان کرد.

ادامه خبر

گزارشی از کمیسیون «تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب با رویکرد تمدنی»

رئیس میز تمدن اسلامی قطب های فکری و فرهنگی در بیان گزارشی از کمیسیون «تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب با رویکرد تمدنی» گفت: در این کمیسیون ۳۵ مقاله دریافت کردیم که از این میان ۲۰ مقاله برای چاپ معرفی شد و جمعاً از صاحب ۹ مقاله دعوت شده و ۷ مقاله در نشست ارائه شد.

ادامه خبر

بررسی مزایا و معایب سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از منظر تمدن اسلامی

رئیس میز تمدن اسلامی هدف از بررسی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را استخراج ملاحظاتی که باید از منظر تمدنی و تاریخی در سند مورد توجه قرار بگیرد، دانست و گفت: علاوه بر این توجه دادن اصحاب تاریخ و رسالت تاریخ در تصمیم گیری های کلان کشور بسیار مهم است.

ادامه خبر

اندیشه تمدن نوین اسلامی محدود به داخل مرزهای ایران نیست/ پیشتازی اندیشمندان جهان اسلام در اندیشه تمدن نوین اسلامی

کرسی نقد علمی ظرفیت‌های انقلاب اسلامی در تمدن نوین اسلامی با ارائه بیژن عبدالکریمی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران و ناقدی حجت الاسلام والمسلمین محسن الویری، رئیس میز تمدن اسلامی قطب های فکری وفرهنگی در دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان برگزار شد.

ادامه خبر

نشست مشترک میز تمدن اسلامی با اندیشمندان الجزایری در قطب های فکری و فرهنگی برگزار شد

طالب عمار طالبی ، اندیشمند الجزایری در تعریف تمدن اسلامی گفت: تمدن فرایندی است که ناظر به سیر تتبع پیدایش تمدن است، اینکه تمدن چطور شروع می شود به اوج می رسد و پایان می یابد.

ادامه خبر

سَبک نگاه عالمانه در قطب های فکری و فرهنگی از دید نخبگان کشوری پنهان نیست/ جنس حرکت قطب ها الگویی برای تحول نظام اداری کل کشور

سَبک نگاه عالمانه در قطب های فکری و فرهنگی از دید نگاه نخبگان و خبرگان کشوری پنهان نیست، ولی باید به سمت گشودن فضای تعامل در سطح کشوری پیش برویم.

ادامه خبر
Loading
123>>>

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما