Select Page

بیست و پنجمین شورای کارگره میز مسائل اجتماعی ایران برگزار شد

بیست و پنجمین جلسه شورای کارگره میز مسائل اجتماعی ایران و اسلام، قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و اعضای شورای میز مسائل اجتماعی در محل کنفرانس دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه شورای راهبری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در این جلسه پیشنهاد برگزاری چهار نشست عدالت مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد تا پایان سال این نشست ها با عنوان عدالت و فرهنگ، عدالت و برابری، نظریه عدالت علامه طباطبایی و عدالت جنسیتی، که به افزایش کارکرد گرایی هسته عدالت پژوهی می انجامد، برگزار شود.

در ادامه این جلسه، در مورد چگونگی بارگذاری و ارائه نرم افزار عدل که در فاز اول تجمیع داده بوده است و حدود پنج هزار منبع فارسی و انگلیسی عدالت را در خود جای داده است و در فاز دوم نحوه بارگذاری و انواع راهکارهای ارائه نرم افزار بعلت تخصصی بودن آن، مورد بحث قرار گرفت.

در پایان جلسه در مورد بررسی طرح شاخص گذاری عدالت دانشگاه امام صادق (ع) و رونمایی از کتاب عدالت بحث و گفتگو شد و علاوه بر این مقرر شد اعضای کارگروه میز مسائل اجتماعی ایران افزایش پیدا کنند و جلسات بطور منظم در ماه، یکبار برگزار شود.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما