Select Page

تاکید روسای دفتر تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام(ره) بر مددکاری اسلامی

روسای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و کمیته امداد امام خمینی(ره) بر مددکاری اسلامی و همکاری دو مجموعه در کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی "رییس دفتر تبلیغات اسلامی" در دیدار پرویز فتاح "رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)" با بیان اینکه بحث آسیب های اجتماعی یکی از معضلات جدی امروز است گفت: دفتر تبلیغات اسلامی طرحی را با عنوان امداد فرهنگی در حال اجرا دارد تا بستر مناسب تری را برای حضور جدی تر روحانیت در دستگیری فرهنگی و کاستن آلام خانواده های آسیب دیده فراهم کند.

وی افزود: همواره روحانیت در طول تاریخ، پناه مردم بوده است و این باید ادامه داشته باشد و بحمدالله روحیه خدمت اجتماعی و درخدمت نظام بودن در طلاب بسیار زیاد دیده می شود و این یک فرصت است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به نقش اثرگذار مبلغان ادامه داد: این دفتر در زمینه هایی همچون طلاق، اعتیاد و... کارگاه ها و دوره های آموزشی را برگزار می کند که بحمدالله براساس بازخوردهای گرفته شده بسیار موثر بوده اند.

وی با اشاره به جزئیات طرح امداد فرهنگی که از مصوبات قطب های فکری فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی است گفت: بنا داریم تا با شبکه سازی در کل کشور، کسانی که به امداد در مقولات فرهنگی می پردازند را شناسایی کرده و آن ها را تغذیه فکری کنیم.

* مددکاری اسلامی یکی از مباحث مهم در امداد است

در این دیدار، "پرویز فتاح" نیز با تقدیر از همکاری های دفتر تبلیغات اسلامی با کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: مددکاری اسلامی یکی از مباحث مهم در امداد است.

وی با بیان اینکه مددکاری دارای ظرائف و نکاتی است افزود: محتوا بسیار مهم است و در طرح امداد فرهنگی آمادگی داریم تا با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همکاری جدی را داشته باشیم تا محتوای مناسب در اختیار مددکارانمان قرار گیرد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: تاکید داریم که کمیته امداد امام خمینی(ره) نباید از حوزه جدا شود و هر دو باید همواره در کنار هم فعالیت داشته باشند.
بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما