Select Page

آرشیو اخبار

۲۲ جلد خروجی کتاب های همایش بین المللی «جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت»

رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: مجموعه کتاب های همایش «جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت» ۲۲ جلد است که در اختتامیه از ۱۵ جلد رونمایی خواهد شد و باقی کتاب ها در سال آینده منتشر می شود.

ادامه خبر

دفتر تبلیغات اسلامی و بسیج، میراث ماندگار امام خمینی(ره)/ امام راحل توانست نظریه ولایت فقیه را به میدان عمل بیاورد

رپیس قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم٫ دفتر تبلیغات اسلامی و بسیج را از جمله میراث ماندگار امام راحل عظیم الشان دانستند که پس از ارتحال امام، با زعامت رهبر معظم انقلاب، آثار و خدمات ارزشمند زیادی را به ثمر نشانده اند و از این رو وظیفه دارند تا در ترویج اندیشه های اصیل امام تلاش کنند.

ادامه خبر

پروفسور کامپانینی معتقد بود كه جامعه غربي براساس دروغ و ريا برپا شده است

يكي از سخنران همايش بين المللي جاودانگي نفس در اسلام و مسيحيت گفت: پروفسور کامپانینی اسلام شناس و فیلسوف فقيد ایتالیایی معتقد بود كه جامعه غربي بر اساس ریا و دروغین برپا شده و غربی ها ظاهرِ صلح دارند و دائما در حال جنگجویی و جنگ هستند و ريشه تروریسم و اسلام هراسی را در آنجا باید پیدا کرد.

ادامه خبر

ایجاد شبکه علمی در سطح دنیا یکی از اهداف همایش بین المللی «جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت»

رییس میز نظام سیاسی گفت: شبکه علمی که در این همایش شکل می گیرد در قالب انجمن بین المللی نفس انشاالله گسترده می شود و این راه ادامه دار خواهد بود و با توجه به شبکه علمی بسیار خوبی که در سطح دنیا شکل گرفته انشاالله این در رفتار و برنامه ها و سیاست گذاری های ما ظهور خواهد کرد.

ادامه خبر

جاودانگی نفس در قالب فردیت ترکیبی می تواند مبنا قرار بگیرد

رپیس قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: شاید برخی فردیت های تک وجهی بتواند مبنای چینش عرصه زندگی قرار بگیرد، اما جاودانگی نفس در قالب فردیت ترکیبی می تواند مبنا قرار بگیرد.

ادامه خبر

همایش بین المللی «جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت» برگزار می شود

رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: افتتاحیه همایش «جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت» در روز سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹ از ساعت ۸ الی ۱۱ صبح خواهد بود که به صورت مجازی برگزار می شود.

ادامه خبر

لزوم جذب و توجه به مخاطبین عرب زبان داخل و خارج کشور از بستر ماهواره و رسانه ها

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایندگی خوزستان این دفتر را جزو خط مقدم فعالیت های جهادی دانست و گفت: در این سال ها شاهد فعالیت های جهادی این نمایندگی بودیم و گواه این امر، افزایش برنامه ها و کیفیت آنها بود که امیدواریم در سال پیش رو هم تفاوت معناداری پیدا کند.

ادامه خبر
Loading
123456>>>

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما