Select Page

مبلغان متخصص به صورت مستمر به مناطق آسیب پذیر کشور اعزام می شوند

رییس اداره اعزام مبلغ معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در راستای تصویب قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی و همچنین تفاهم نامه دفتر تبلیغات اسلامی با وزارت کشور، مبلغان متخصص به صورت مستمر به نقاط آسیب پذیر کشور اعزام میشوند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محسن کرفی در گفت و گو با خبرنگار ما از اعزام مشاور به صورت مستمر در طول سال جهت حل اختلاف خانواده ها به ویژه کاهش طلاق در مراکز مختلفی در سطح استان قم از جمله مجتمع نور در نیروگاه، فرهنگ سرای جوان و دادسرای عمومی قم خبر داد.

وی افزود: همچنین دفتر تبلیغات اسلامی مشاورانی را به صورت مستمر برای کاهش مفاسد اجتماعی و اختلافات خانوادگی به تهران و اسلامشهر اعزام میکند که این اعزام با همکاری نهادهایی مانند دادگستری، آموزش و پرورش و کانون های بسیج مدارس و مساجد این دو شهر انجام می شود.

رییس اداره اعزام مبلغ معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از اعزام مبلغان متخصص در زمینه طلاق و مفاسد اخلاقی به 3 استان کرمانشاه، تهران و قم خبر داد و گفت: مبلغان در این اعزام ها با برگزاری کارگاه های مهارتهای زندگی در سطوح مختلف مساجد، مدارس و دانشگاه ها به آموزش سبک زندگی اسلامی - ایرانی می پردازند.

وی ادامه داد: دفتر تبلیغات اسلامی هر ماهه مبلغان تخصصی را جهت کاهش اعتیاد به 4 استان تهران، البرز، کرمانشاه و قم اعزام می کند و اخیراً هم مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در سفر به خوزستان جلساتی را با مسؤولان این استان از جمله دادگستری، سازمان تبلیغات، نماینده مقام معظم رهبری در استان و نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی در این استان داشته اند و قرار است اعزام های تخصصی به استان خوزستان را هم داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین کرفی اظهار داشت: در جلسه ای که با مدیر میز سبک زندگی و مبلغانی که در زمینه مصرف کالای فرهنگی به ویژه فضای مجازی کار کرده اند، داشتیم که قرار شد در آینده اعزام مبلغ متخصص سبک زندگی و مصرف کالای فرهنگی به استان های مختلف داشته باشیم و اخیراً با مسؤولان استان اصفهان هماهنگی هایی در این زمینه صورت گرفته است.

وی با بیان این که اعزام های ما بخشی در قالب مصوبه قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی و بخشی هم در راستای تفاهم نامه دفتر تبلیغات اسلامی با وزارت کشور انجام می شود، افزود: برنامه اصلی ما در چند ماه آینده اعزام مبلغ سبک زندگی، متخصص قرآنی، کاهش طلاق و اعتیاد و برگزاری جلسات گفتو گوی آزاد در زمینه طلاق و اعتیاد در استان های مختلف کشور است.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما