Select Page

بررسی طرح برگزاری دوره های دکتری و سطوح عالی حوزوی

دبیر میز سبک زندگی گفت: هدف اصلی این دوره ها زمینه سازی برای آگاهی های عمومی، ایجاد ادبیات تئوریک و کاربردی و گفتمان سازی می باشد.

به گزارش دبیرخانه شورای راهبری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین فجری دبیر میز سبک زندگی گفت: در جلسه شورای حقیقی میز سبک زندگی دو دستور مهم داشتیم که اولین دستور تصویب سطح سه سبک زندگی بود که یکی از کلان برنامه های مصوب هیأت امنا برای میز سبک زندگی، برگزاری دوره های دکتری و سطوح عالی حوزوی در خصوص مسأله میز است.

دبیر میز سبک زندگی با اشاره به اهداف کلی و گستره این طرح افزود: در واقع هدف اصلی این دوره ها زمینه سازی برای آگاهی های عمومی، ایجاد ادبیات تئوریک و کاربردی و گفتمان سازی می باشد.

وی با بیان اینکه اصل این طرح از طرف شعبه خراسان ارسال شده است، افزود: میز روی طرح ارسالی کار کرده و شورای میز نکاتی را در مورد سرفصل ها و ضرورت ها و اهداف آن مصوب کردن و امیدواریم روال اخذ مجوز و تصویب در شورای عالی حوزوی انشاالله بزودی صورت بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین فجری اضافه کرد: دستور دوم که در این جلسه بحث شد، پیمایش کالاهای فرهنگی بود که چهارچوب نظری آن نوشته شده است و پرسشنامه آن مصوب شد و در مورد حدود و ثغور انجام این پرسشنامه مورد بحث و گفت‏و‏گو قرار گرفت که مقرر شد در جلسه بعدی میز سبک زندگی، نهایی شود.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما