Select Page

آرشیو اخبار

تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی «کتاب سال سبک زندگی» و پژوهشگران برتر

مراسم اختتامیه سومین جشنواره «کتاب سال سبک زندگی اسلامی» با تجلیل از پنج اثر شایسته ‌تحسین از مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی کشور به میزبانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد که در آن از پژوهشگران برتر چهاردهمین جشنواره انتخاب پژوهشگران دانشگاه باقرالعلوم(ع) نیز تجلیل شد.

ادامه خبر

تاکید فرمانده انتظامی استان قم بر رویکرد مسئله محوری در حل مسائل پلیسی

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با توجه به تاکیدی که مقام معظم رهبری نسبت به مسئله محوری و حل موضوعات جامعه دارند، استنباط بنده این است که دفتر تبلیغات اسلامی با تغییر رویکرد به مسئله محوری در حل بسیاری از مسائل از جمله عرصه های پلیسی می تواند اثربخش باشد.

ادامه خبر

17 مسأله پر اهمیت را در میزکارهای تخصصی چند ضلعی در حوزه آموزش، پژوهش، تبلیغ و رسانه دنبال می‌ کنیم

رییس قطب اخلاق؛ خانواده و سبک زندگی  دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به جای خالی فرهنگ در میان مراکز ایده پردازی، پارک های علم و خلاقیت و شرکت های نوآوری گفت: تأسیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، گامی در جهت توسعه نوآوری و خلاقیت در حوزه فرهنگ دینی است.

ادامه خبر

اینفوگرافی مسئله میز سبک زندگی اسلامی

ضعف در سواد مصرف کالاهای فرهنگی و مصرف نامتعادل در سطح جامعه، مسئله میز سبک زندگی اسلامی در قطب های فکری و فرهنگی است، چرا که این کالا از مهمترین زمینه های فعالیت در حوزه سبک زندگی بشمار می روند و ابعاد آن تمامی شئون فردی و اجتماعی را در بر گرفته است.

ادامه خبر

طرح ها و ایده های فقه هنر صفوف در کارگروه فقه هنر میز سبک زندگی بررسی می شوند

دبیر قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی با اعلام اینکه از این پس تمامی فعالیت های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی که در حوزه فقه هنر قرار است در دفتر تبلیغات اسلامی صورت گیرد، ذیل این کارگروه انجام می شود، گفت: طرح ها و ایده های فقه هنر پس از بررسی در کارگروه فقه هنر ذیل میز سبک زندگی به تصویب خواهد رسید.

ادامه خبر

در کارگروه فقه هنر: مطالبات مقام معظم رهبری خطاب به همایش ملی فقه هنر پیگیری می شود

رئیس کمیته تعاملات قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی گفت: مأموریت کارگروه فقه هنر تلاش و مشارکت برای حل مسائل فقهی فردی- اجتماعی و حاکمیتی در حوزه هنر و امور هنری در راستای مطالبات مقام معظم رهبری است.

ادامه خبر

راهبردها و کلان برنامه های کارگروه عفاف تبیین شد

رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی در نشست شورای قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی گفت: ارتباط راهبردها با کلان برنامه ها باید تبیین شود و تقنیین و امور حقوقی به عنوان راهبرد باید در فرم شماره دو اضافه شود.

ادامه خبر

مجموعه کتاب سبک زندگی در آموزه های قرآن و روایات رونمایی می شود

دبیر میز سبک زندگی اسلامی خبر داد: جامع ترین فرهنگ‌نامه سبک زندگی مشتمل بر پنجاه موضوع مبتلابه جامعه در حوزه‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی و محیط زیست در حال تهیه می‌باشد که تاکنون سیزده جلد منتشر و بقیه مجلدات نیز در حال تکمیل و انتشار می‌باشد و قرار است در مراسمی باحضور پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن مورد رونمایی قرار گیرد.

ادامه خبر
Loading
1234>>>

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما