Select Page

نشست مشترک قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی با کارشناس مشاوره و روانشناس صداوسیما

دبیر میز خانواده گفت: در رابطه با ملاک های ازدواج با کارشناس مشاوره و روانشناس صداوسیما در سفارش نامه ای به توافق رسیدیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین شهبازی گفت: در جلسه ای که قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی با دکتر محمود گلزاری کارشناس مشاوره، روانشناس و موسس انتشارات رشد برگزار شد، مقرر گردید ماهانه یک جلسه با ایشان در میز خانواده برگزار کنیم.

وی استفاده از ظرفیت های ایشان در بحث های راهبردی و کلان میز را یکی از اهداف این جلسه خواند و افزود: مشاوره، همکاری و غنی سازی میز در بحث تربیت مربی خانواده از لحاظ محتوایی را از دیگر اهداف این جلسه برشمرد.

دبیر میز خانواده با اشاره به اینکه در رابطه با ملاک های ازدواج یک سفارش نامه ای به توافق رسیدیم، اظهار داشت: مقرر شد دکتر گلزاری و تیم کاری آنها درباره مسأله ازدواج؛ ملاک های ازدواج را بصورت اجتهادی استخراج کنند، که جزئیات آنرا در آینده اطلاع رسانی خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهبازی با بیان اینکه در این جلسه گزارشی از  فعالیت های میز خانواده ذیل قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی و تعامل با سایر نهادها ارائه شد، خاطرنشان کرد: مقرر گردید این کارشناس صدا و سیما، رابطی باشند میان میز خانواده و سایر نهادها و سازمانهایی که واقعا پای کار هستند و اهل وعده و وعید نیستند.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما