Select Page

نشست کارگروه عفاف قطب های فکری و فرهنگی با پژوهشگران امر سلامت جنسی

رئیس کارگروه عفاف قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی با دعوت از پژوهشگران امر سلامت جنسی درجهت استفاده از تخصص این پژوهشگران در موضوع سلامت جنسی در یک برنامه بلند مدت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، جلسه کارگروه عفاف با پژوهشگران امر سلامت جنسی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی عباسی، رییس کارگروه عفاف و حجت الاسلام والمسلمین مهدی بیاتی، دبیر این کارگروه و جمعی از پژوهشگران امر سلامت جنسی از مرکز تخصصی امام خمینی (ره) در رشته مشاوره اسلامی، دانشگاه دارالحدیث و موسسه سجا برگزار شد.

حجت الاسلام والسلمین عباسی در ابتدا معرفی مختصری از اهداف و برنامه های کارگروه ارائه کرد و ضمن پرداختن به ضرورت پژوهش درباره سلامت جنسی، نحوه تعامل مدعوین در جلسه با کارگروه عفاف را تبیین کرد.

وی با بیان این که کارگروه عفاف مستقل از دیگر نهادهایی است که در این زمینه کار کرده اند، تأکید کرد: روند کار به گونه ای است که بناست از تخصص پژوهشگران در موضوع سلامت جنسی در یک برنامه بلند مدت استفاده شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین بیاتی، دبیرکارگروه عفاف گفت: با توجه به شناختی که ما از این مجموعه کارشناسیِ تخصصی داریم و تجربه چند ساله افراد در امر جنسی، فرصت خوبی برای استفاده از افراد توانمند در اجرای برنامه های کارگروه عفاف قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی است.

وی افزود: تا کنون مسأله مناسبات امر جنسی به صورت متمرکز در مجموعه های علمی مورد توجه قرار نگرفته است و می شود گفت از اولین ها در این زمینه است که چنین موضوعی به صورت مستقل مورد توجه است.

دبیر کارگروه عفاف قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی با اشاره به اینکه سزاوار است پژوهشگران در این زمینه انرژی شان را متمرکز کنند، بیان کرد: برای ساماندهی امر جنسی در جامعه بر اساس مبانی اسلامی باید همت بالایی داشته باشیم.

در انتها پژوهشگران امر سلامت جنسی به معرفی میزان فعالیت درباره موضوع این نشست و انتظارات آن ها از کارگروه عفاف پرداختند.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما