Select Page

کارگاه آموزشی «سواد مصرف کالاهای فرهنگی» برگزار شد

کارگاه آموزشی «سواد مصرف کالاهای فرهنگی» به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجتالاسلام والمسلمین عبداللهی «رئیس اداره آموزش های کاربردی این دفتر» در گفت و گویی در این باره اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با ارائه حجتالاسلام والمسلمین حاجیانی «از اساتید اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» ویژه روحانیون، طلاب، فعالین فرهنگی خواهر و برادر برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه ها را شناخت و آشنایی دقیق عوامل فردی و اجتماعی بر میزان مصرف کالاهای فرهنگی میان خانواده ها و اجتماع دانست زیرا امروزه جوامع ما از بعد مصرف کالاهای فرهنگی دچار ضعف می باشند که این مسئله نیاز به فرهنگ سازی دارد.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور تصریح کرد: کارگاه آموزشی «سواد مصرف کالاهای فرهنگی» به مدت 4 روز در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، بزمان و دلگان برگزار شد که در این کارگاه به موضوع «سواد رسانه» که یکی از اصول 9 گانه کالاهای فرهنگی میباشد، پرداخته شد.

وی افزود: امروزه موبایل سهم زیادی در سبد خانوار دارد و به همین دلیل می طلبد که در این زمینه فرهنگ سازی شود و برخی از مطالب و مسائل برای مبلغین روشن گردد تا مبلغین با فرصت ها و تهدیدهای این کالای فرهنگی بهتر آشنا شوند، لذا با برگزاری این کارگاه ها می توان قدم های مثبتی در این زمینه برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی خاطرنشان کرد: مقرر شده است طی رایزنی های صورت گرفته 15 نفر از طلاب فعال منطقه جنوب شرق جهت فراگیری و آموزش کالاهای فرهنگی علی الخصوص سواد رسانه به قم اعزام شوند و پس از گذراندن چند دوره آموزشی تخصصی در این زمینه به منطقه بازگشته و به تبلیغ و تبیین بپردازند.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما