Select Page

بازدید رییس و دبیر میز خانواده از تولیدات قطبی مرکز فرهنگی هنری

رییس میز خانواده قطب های فکری و فرهنگی با اشاره به کیفیت آثار تولید شده و تأثیرگذاری آن گفت: استفاده از یک هنر ایرانی مانند خوشنویسی جهت انتقال مفاهیم و ارزش های دینی اتفاق خوبی است و نیاز به حمایت دارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجج اسلام والمسلمین سالاری فر و شهبازی «رییس و دبیر میز خانواده قطب اخلاق، خانوده و سبک زندگی» از 20 اثر سفارشی این که به همت مرکز فرهنگی هنری تولید شده است، بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید، حجت الاسلام والمسلمین سالاری فر ضمن ابراز رضایت و خرسندی از سطح کیفی آثار تولیدی گفت: کیفیت آثار تولید شده بنده را تحت تاثیر قرار داد؛ استفاده از یک هنر ایرانی مانند خوشنویسی جهت انتقال مفاهیم و ارزش های دینی اتفاق خوبی است و نیاز به حمایت دارد، البته اثر بخشی آن در جامعه نیازمند دوگام  تداوم در تولید و گسترش تولیدات میباشد.

وی با تأکید بر اهمیت حضور این هنر در فضاهای حقیقی و مجازی گفت: مهم ترین اصل، گسترش و نمایش این هنر و این قبیل از تولیدات است؛ حضور و نمایش در نهادهای مختلف فرهنگی، بیلبوردهای شهری و دیگر مکان هایی که در معرض نمایش عام و خاص باشد، نکته مهمی است که حتماً در راستای اجرای آن اقدام و با نهادهای ذیربط گفت و گو میکنیم.

رییس میز خانواده قطب های فکری و فرهنگی ضمن قول مساعدت در جهت تولید مستمر این دست از آثار خاطرنشان کرد: با توجه مضمون این تولیدات که در ارتباط با خانواده و ارزشهای خانوادگی است و همچین اثربخشی هنر خوشنویسی، استفاده از آنها در طراحی کارت پوستال برای زوج‌‌های جوان، راه مناسبی برای شروع و گسترش این دست از تولیدات فرهنگی است.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما