Select Page

نشست مشترک قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی با دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه باقرالعلوم(ع)

در جلسه قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی با دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه باقرالعلوم(ع) که با رویکرد آشنایی و معرفی سیاست‌ها، کلان برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام‌شده قطب و میزهای ذیل آن و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مهدی علیزاده، رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی و همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین مریجی رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مخدوم، دبیر قطب اخلاق خانواده و سبک زندگی گفت: در سال گذشته جلساتی جهت آشنایی بیشتر قطب اخلاق خانواده و سبک زندگی با برنامه‌های پژوهشگاه و پژوهشکده‌های دفتر تبلیغات برگزار شد و یک‌فاز صفر جهت پیشنهادسازی ها و سنجش ظرفیت‌ها و اینکه چه کمکی می‌توانند به قطب و یا بالعکس داشته باشد، انجام شد.

دبیر قطب اخلاق خانواده و سبک زندگی با اشاره به اینکه همین برنامه معرفی را با دانشکده‌های دانشگاه باقرالعلوم(ع) در پیش خواهیم داشت، بیان کرد: هدف این جلسه معرفی قطب و میزها و عناوین و مسائل مرتبط با میزها است که با دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه باقرالعلوم(ع) به بحث و گفت‌وگو پرداخته شد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه، باید پیشنهادات و فعالیتهایی که دانشکده زبان‌های خارجی می‌تواند در راستای حل مسائل قطبی انجام دهد، گرفته شود و اظهار داشت: آیا دانشکده درزمینه پژوهش‌های بین‌المللی، کاهش آسیب‌های طلاق،  بحث اخلاق تبلیغ و استفاده نامتعادل از کالاهای فرهنگی می‌تواند بستر استفاده از ظرفیت‌های خارجی و اسلامی را فراهم سازد.

وی تصریح کرد: آنچه در این جلسه انجام شد معرفی سیاست‌ها، فعالیت‌های انجام‌شده، کلان برنامه‌هایی که ذیل مسائل میزها تصویب شدند و همچنین استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی و اساتید میدانی ذیل مسائل است، که علاوه بر این گزارش‌های مکتوبی در راستای برنامه‌های در حال انجام به دانشکده زبان‌های خارجی جهت بهره‌برداری و آشنایی بیشتر ارائه شد.

در انتهای این نشست، رئیس دانشکده زبان هم به معرفی ظرفیت‌های این دانشکده پرداخت و در ادامه رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) خاطرنشان کرد: در بحث ترجمه و پژوهش‌های زبان می‌توان ظرفیت سنجی کرد و کافی است طرحی آماده شود تا دانشکده نیروهایی را در این راستا تربیت کند و ظرفیت‌هایی در این زمینه ایجاد شود.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما