Select Page

آرشیو اخبار

جلسه مشترک پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی با میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی

جلسه مشترک پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی با میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی با بررسی پیشرفت و نحوه ادامه کار پروژه‌های مرتبط با قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی برگزار شد.

ادامه خبر

سیاست های جدید میز آموزش و پرورش در حوزه تربیت نیروی انسانی

حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا با اشاره به بحث بررسی سیاست جدید میز آموزش و پرورش در حوزه تربیت نیروی انسانی، گفت: برای برنامه 4ساله آینده، «تربیت و پرورش نیروی انسانی» در اولویت سیاستهای میز آموزش و پرورش قرار می گیرد.

ادامه خبر

مطالعات اسلامی در علوم انسانی، امری دفعی و قصری نیست/ چالش‌های پیش روی مطالعات اسلامی

رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی با تاکید بر اینکه مطالعات اسلامی در علوم انسانی ،در فرآیندی چند مرحلگی ظهور پیدا خواهد کرد و جوانه خواهد زد، گفت: مطالعات اسلامی در علوم انسانی امری دفعی و قصری نیست، بلکه تدریجی اتفاق خواهد افتاد.

ادامه خبر

بررسی «عدم مطلقیّت ضرر در امر بمعروف ونهی ازمنکر» در شانزدهمین فصلنامه جستارهای فقهی و اصولی

شانزدهمین فصلنامه جستارهای فقهی و اصولی از برنامه های مورد حمایت میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی در قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسانی و اسلامی منتشر شد.

ادامه خبر

هدف مطالعات اسلامی یا علوم انسانی کشف اسلام است / تبیین مفهوم «چند رشتگی» و «فرارشتگی»

رییس میز تخصصی توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی در پیش‌نشست تخصصی همایش مطالعات تربیتی گفت: مطالعات اسلامی یا علوم اسلامی یعنی یک شاخه یا رشته‌های علمی که هدف یا ماموریت‌شان کشف اسلام است.

ادامه خبر

بر اساس سامانه مدیریت دانش می توان پیام تبلیغی را مهندسی کرد / تراکنش های میلیونی مرکز ملی پاسخگویی تحلیل می شوند

علی میر عرب در کمیته کارشناسی مدیریت دانش گفت: برای انگیزه بیشتر در استفاده از سامانه مدیریت دانش به اعضای هیات علمی فعال در این سامانه رنکینگ علمی و یا مدال تخصیص می یابد.

ادامه خبر

تحلیل های دانشی، نظام اعتقادی و فکری جامعه هدف را مشخص می کند

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسین هاشمیان در کمیته کارشناسی مدیریت دانش گفت: دفتر تبلیغات اسلامی می تواند با تحلیل هایی که از طریق سامانه مدیریت دانش محیطی و میدانی کسب می کند، نظام سیاست گذاری دانشی دفتر را بر این اساس طرح ریزی کند.

ادامه خبر

احیای دو گفتمان اقتصاد مقاومتی و الگوی اسلامیِ پیشرفت توسط قطب های فکری وفرهنگی

در دیدار سید حامد عاملی، رئیس هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد اسلامی (معاونت پژوهشی حوزۀ علمیۀ خراسان‌رضوی) و حجت الاسلام والمسلمین علی نعمتی، دبیر هیئت با حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی، رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی بر همکاری قطب ها جهت احیای گفتمان اقتصاد مقاومتی و گفتمان الگوی اسلامیِ پیشرفت تاکید شد.

ادامه خبر

آیت الله اعرافی: فعالیتهای قطب ها در جهت بازسازی و بسط حوزه در قلمرو معرفتی و دانشی است

مدیر حوزه های علمیه با تایید و تاکید بر اقدامات قطب های فکری و فرهنگی گفت: کل فعالیتهای قطب ها را در جهت بازسازی حوزه و رفتن به سمت بسط حوزه در قلمرو معرفتی و دانشی میدانم و فهمم از این اقدامات، همین است و با آن کاملا همراه و موافقم.

ادامه خبر

آیت الله فاضل لنکرانی: قطب های فکری و فرهنگی راه حل عمیق اندیشیدن حوزویان را تبیین کند

مدیر مرکز فقهی ائمه اطهار گفت: ما از اهداف اصلی حوزه فاصله گرفته‌ایم؛ هدف اصلی این بود که طلبه تربیت شود و محوریت برای دیانت مردم، اخلاق مردم، سیاست مردم و ... در همه امور است.

ادامه خبر

جلسه همفکری میز تخصصی توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی برگزار شد

جلسـه همفکری میز تخصصی توسـعه و توانمندسـازی علوم اسلامی با بررسی مسـائلی همچـون جریـان هـای فکـری اسـلامی جهـان عـرب، مرجعیـت علـوم اسـلامی و الزامـات حضـور متفکـران علـوم اسـلامی در جهـان عـرب برگـزار شـد.

ادامه خبر
Loading
123>>>

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما