Select Page

گزارش اجمالی از کارگاه های حدیث شناسی مقارن مرکز تخصصی آخوند خراسانی

پروژه کارگاه های حدیث شناسی مقارن از جمله فعالیت های مصوب میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی است که اجرای آن را مرکز تخصصی آخوند خراسانی در مشهد بر عهده گرفت است.

به گزارش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دکتر سید مهدی علمی حسینی، مدیرگروه علوم قرآن و معارف حدیث مرکز تخصصی آخوند خراسانی، در جلسه مشترک این مرکز با میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی در مورد اقدامات انجام شده در خصوص این پروژه گفت: تاکنون 5 کارگاه با حضور اساتید متخصص در این موضوع برگزار شده است. نخستین کارگاه با عنوان تاملات متن پژوهانه فریقین؛ روشها و رویکردها با حضور استاد حجت الاسلام و المسلمین عبدالهادی مسعودی قائم مقام ریاست دانشگاه قران و حدیث برگزار گردید.

وی افزود: دومین کارگاه با عنوان تاملات متن پژوهانه فریقین؛ روشها و رویکردها با حضور حجت الاسلام و المسلمین کاظم رحمان ستایش مدیر گروه رجال دارالحدیث برگزار شد.

مدیرگروه علوم قرآن و معارف حدیث مرکز تخصصی آخوند خراسانی گفت: در سومین کارگاه  آقای محمد باقر ملکیان، پژوهشگر، مولف و مدرس علم رجال به تبیین «سند پژوهی مقارن و فواید رجالی آن» پرداخت. علمی حسینی آقایان سید علیرضا حسینی شیرازی مدیر گروه رجال مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و طباطبایی را از دیگر اساتید کارگاهها برشمرد. دکتر علمی افزود متن جلسات کارگاه ها پیاده سازی شده و در مرحله آماده سازی است.
بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما