Select Page

آرشیو اخبار

اعطای دیپلم افتخار جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی به رئیس میز اسلامی سازی علوم انسانی

در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس میز اسلامی سازی علوم انسانی تقدیر و دیپلم افتخاری از سوی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس به وی اعطا گردید.

ادامه خبر

توصیه‌های آیت‌الله مصباح‌یزدی در موفقیت‌های مراکز علمی راهگشا بود

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به ساز وکارهای مدیریت در مراکز علمی از منظر علامه مصباح یزدی گفت: توصیه‌های مرحوم آیت‌الله مصباح‌یزدی در موفقیت‌های مراکز علمی راهگشا بوده است.

ادامه خبر

مسأله محوری؛ ابزار سنجش اثربخشی بر جامعه و نظام و انقلاب/ قدردانی رییس مرکز خدمات حوزه از مسأله محور بودن فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه، تکیه بر مسأله محوری را ابزار سنجش اثربخشی بر جامعه و نظام و انقلاب دانست و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی انصافاً روزآمد است و متناسب با نیازهای روز تلاش می کند و این مایه خرسندی می باشد.

ادامه خبر

سیاست های جدید میز آموزش و پرورش در حوزه تربیت نیروی انسانی

حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا با اشاره به بحث بررسی سیاست جدید میز آموزش و پرورش در حوزه تربیت نیروی انسانی، گفت: برای برنامه 4ساله آینده، «تربیت و پرورش نیروی انسانی» در اولویت سیاستهای میز آموزش و پرورش قرار می گیرد.

ادامه خبر

راهکارهای تقویت فعالیت های رسانه ای میز اسلامی سازی علوم انسانی بررسی شد

دبیر میز اسلامی سازی علوم انسانی گفت: بررسی فعالیت های پیشنهادی صفوف، بررسی مجریان، ارزیابی گزارش های واصله و تقویت محتوایی میز از جمله کمک هایی است که کمیته معین به میز ارائه می دهد.

ادامه خبر

اگر به داشته ها و تراث خودمان توجه کنیم در آموزش و پرورش موفق خواهیم بود

حجت الاسلام والمسملین مریجی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تأمین مدرس کتاب فلسفه پایه دوازدهم گفت: یکی از مسائل و مشکلات ما در آموزش و پرورش متن است و اگر به داشته ها و تراس خودمان توجه کنیم این مشکلات مرتفع خواهند شد.

ادامه خبر

طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی در بین نخبگان علوم انسانی رسوخ کرده است

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی فرصت مغتنمی است و در بین نخبگان علوم انسانی رسوخ کرده، گفت: این طرح مورد اقبال نخبگان قرار گرفته است و امسال در خارج از مجموعه دفتر برگزار می شود.

ادامه خبر

به همت قطب های فکری و فرهنگی؛ انجمن بین المللی اندیشه اجتماعی مسلمین تاسیس شد

رئیس قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی گفت: انجمن بین المللی اندیشه اجتماعی مسلمین به‌منظور تبادل نظر، هم افزایی، همکاری و ارتقاي علمي اساتید، محققان و دانشجویان فعال در زمینه اندیشه اجتماعی مسلمین تاسیس می شود.

ادامه خبر

جلسه هماهنگی برگزاری همایش بررسی اندیشه های ضیاءالدین سردار متفکر پاکستانی مقیم انگلستان

همایش ضیاءالدین سردار به همت میز اسلامی سازی علوم انسانی در قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی در دو روز سه شنبه دهم اردیبهشت ماه در دانشگاه تهران و چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه۹۸ در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار خواهد شد.

ادامه خبر
Loading
123>>>

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما