Select Page

جلسه مشترک میز اسلامی سازی علوم انسانی با دانشکده تاریخ و علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم(ع)

دبیر میز اسلامی سازی علوم انسانی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: هدایت پایان نامه ها به سمت مسأله میز، برگزاری کلاس های آنلاین با اساتید خارج از کشور و آشناسازی دانشجویان با میز و مسأله آن توسط اساتید در جلسه مشترک میز علوم انسانی با دانشکده تاریخ و علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم(ع) بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، احمد اولیایی در گفتوگو با خبرنگار ما گفت: در ادامه جلسات مشترک میز علوم انسانی با صفوف دفتر، جلسه مشترک میز با دانشکده تاریخ و علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار گردید.

وی افزود: در این جلسه که با هدف تشریک مساعی دو طرف در بحث علوم انسانی و بررسی فعالیت های مشترک میز و دانشکده تاریخ و علوم سیاسی دانشگاه باقر العلوم(ع) تشکیل شد، اعضای هیأت علمی دانشکده با مسأله و فعالیت های میز آشنا شدند و پیشنهاد هایی نیز برای مسأله محور کردن دانشکده و تقویت میز نیز از هر دو طرف ارائه گردید.

دبیر میز اسلامی سازی علوم انسانی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: هدایت پایان نامه ها به سمت مسأله میز، برگزاری کلاس های آنلاین با اساتید خارج از کشور و آشناسازی دانشجویان با میز و مسأله آن توسط اساتید از جمله این پیشنهاد ها بود.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما