Select Page

آرشیو اخبار

دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی نشان از دغدغه مندی مسؤولان این نهاد حوزوی است

رییس جهاد دانشگاهی قم گفت: با توجه به بازدید که از دستاوردهای مسأله محوری دفتر تبلیغات اسلامی به عمل آمد، مشخص می شود که مسؤولان امر در این نهاد حوزوی دغدغه جامعه را دارند و به روز فکر می کنند.

ادامه خبر

برجسته سازی شخصیت آموزش و پرورشی شهید باهنر در مستند «آقای معلم»

عضو شورای میز آموزش و پرورش دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه برش شخصیت آموزش و پرورشی شهید باهنر بیشتر مد نظر میز آموزش و پرورش است، تصریح کرد: شخصیت های زمینه ای شهید باهنر در مستند «آقای معلم» باید کمتر شود.

ادامه خبر

مستند شهید باهنر با عنوان «آقای معلم» نقد و بررسی شد

دبیر قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست نقد و بررسی مستند شهید باهنر گفت: باید به وزن شخصیت تخصصی شهید باهنر در حوزه تألیف کتب درسی و امور تربیتی که مد نظر میز آموزش و پرورش در این مستند است، بیشتر پرداخته شود.

ادامه خبر

تحول علوم دینی در آموزش و پرورش در قالب مستند شهید باهنر ارائه می شود

رئیس میز آموزش و پرورش دفتر تبلیغات اسلامی گفت: برجسته کردن وجه علمی و آموزشی شهید باهنر و اینکه ایشان چگونه توانست آموزش و پرورش را با علوم دینی متحول کند، یکی از اهداف میز آموزش و پرورش در ساخت این مستند است.

ادامه خبر

پیش نویس طرح سیاست گذاری 4 ساله میز تخصصی آموزش و پرورش ارائه شد

رئیس میز آموزش و پرورش برای بهره وری بیشتر و استفاده بهتر از امکانات و مقدورات سازمانی رفتن به سمت کوچک تر شدن مساله را ضروری دانست و گفت: میز آموزش و پرورش با هدف گذاری دقیقتر و برنامه ریزی صحیح درجهت رسیدن به این هدف گام برمیدارد.

ادامه خبر

سیاست های جدید میز آموزش و پرورش در حوزه تربیت نیروی انسانی

حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا با اشاره به بحث بررسی سیاست جدید میز آموزش و پرورش در حوزه تربیت نیروی انسانی، گفت: برای برنامه 4ساله آینده، «تربیت و پرورش نیروی انسانی» در اولویت سیاستهای میز آموزش و پرورش قرار می گیرد.

ادامه خبر

طرح پاسخگویی آفلاین به مربیان و مدیران مدارس کشور در میز آموزش و پرورش بررسی شد

در نشست شورای میز آموزش و پرورش برخی از پیشنهادات صفوف در حوزه ساخت مستند، نقد و بررسی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و پروژه افلاین پاسخگویی به مربیان و مدیران مدارس سراسر بررسی شد.

ادامه خبر

تربیت محوری در مدارس با هنرهای تجسمی تلفیق شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی هنر تجسمی در محیط را ماندگار خواند و گفت: اگر هزار بار یک طرح اِلمان شهری خوب را ببینید، باز هم تازگی دارد و تلفیق طرح تربیت محور با هنرهای تجسمی می تواند در طول سالی که دانش آموز در مدرسه حضور دارد دائما می تواند پیام را منتقل کند و در پس زمینه ذهن او فضای تربیتی را رقم می زد.

ادامه خبر

تعامل میز آموزش و پرورش با معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه در حوزه ساخت مستند

رئیس میز آموزش و پرورش در نشست شورای این میز گفت: مستندهای در حوزه شخصیت روحانیون اثرگذار در آموزش و پرورش و چالش های تربیتی در آموزش پرورش که از دغدغه های میز آموزش و پرورش با همکاری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه ساخته می شود.

ادامه خبر

تبلیغ تربیت محور در عرصه کنونی کارآمدترین و مؤثرترین نوع تبلیغ است/ اردوی آموزشــی مبلغیــن تربیــت محــور به همت میـز آمـوزش و پـرورش برگـزار شـد

معــاون فرهنگــی و تبلیغــی دفتــر تبلیغــات اسلامی حــوزه علمیــه قــم تبلیــغ تربیـت محـور را کارآمدتریـن و مؤثرتریـن نـوع تبلیـغ در عرصـه کنونـی عنـوان کـرد و گفـت: تبلیـغ موسـمی، منقطـع و غیـر مسـتمر چنـدان مثمـر ثمـر نیسـت و چـاره ای جـز تبلیـغ تربیـت گـرانیسـت.

ادامه خبر

اگر به داشته ها و تراث خودمان توجه کنیم در آموزش و پرورش موفق خواهیم بود

حجت الاسلام والمسملین مریجی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تأمین مدرس کتاب فلسفه پایه دوازدهم گفت: یکی از مسائل و مشکلات ما در آموزش و پرورش متن است و اگر به داشته ها و تراس خودمان توجه کنیم این مشکلات مرتفع خواهند شد.

ادامه خبر

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش: نسبت به بازخوانی و اصلاح سند تحول آموزش و پرورش از دفتر تبلیغات کمک میگیریم

رئیس میز آموزش و پرورش قطب های فکری و فرهنگی گفت: جلسه شورای میز آموزش و پرورش با حضور معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش کشور با هدف تبیین کلان برنامه های میز آموزش و پرورش و آشنایی با فعالیت های میز برگزار شد.

ادامه خبر
Loading
12>>>

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما